کشته شدن عامل قتل 4 نفر در درگیری مسلحانه با پلیس کرمانشاه/ قاتل خانواده اش را در کرج به گلوله بسته بود

سرهنگ محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: در عملیات مشترک ماموران انتظامی دالاهو و کاراگاهان پلیس آگاهی استان البرز، دستگیری شخصی که مرتکب قتل 4 نفر از اعضای خانواده خود در فردیس کرج شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی و اشراف بالای خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در حوالی روستای "توت شامی" بخش گهواره شده و محل اختفای وی را محاصره کردند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: قاتل فراری پس از اطلاع از حضور پلیس، با اسلحه کلت کمری که در اختیار داشت ضمن بی توجهی به هشدارها و اخطارهای مکرر برای تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با مأموران نمود.

رئیس پلیس شهرستان دالاهو با بیان اینکه اقتدار پلیس باعث بسته شدن راه های فرار فرد قاتل شد، تصریح کرد: این شخص در این درگیری که خود عامل ایجاد آن بود، جانش را از دست داد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه کلت کمری، 2 تیغه خشاب و 18 عدد فشنگ جنگی کشف شد، از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: رسیدگی به این پرونده کماکان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 907283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟