استخر سردار سلیمانی در اسدآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش رکنا از همدان، پس از ۳۰ سال انتظار پروژه استخر سرپوشیده استادیوم آزادی اسدآباد به نام استخر شنای «سردار سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی» با حضور استاندار همدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم اظهار کرد: استخر سرپوشیده استادیوم آزادی اسدآباد یکی از مهمترین پروژه‌های ملی ورزشی شهرستان بوده که اتمام این پروژه از بیش از سه دهه گذشته به‌ عنوان یکی از مطالبات ورزشکاران به‌ویژه جوانان و نوجوانان بوده این شهرستان بوده است.‌

وی افزود: این طرح در سال ۷۲ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن در سال ۷۵ آغاز شده و در سال ۹۸ مورد افتتاح قرار می گیرد اما بلافاصله به علت برخی نواقص و مشکلات از مدار خدمات رسانی خارج می‌شود.

حقیقی تصریح کرد: در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای رفع نواقص این پروژه شاخص ورزشی شهرستان اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد که تخصیص آن در سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال بوده و با اعتبار اختصاص یافته به بهره برداری رسید.

وی زیربنای این طرح را ۱۲۰۰ مترمربع دانست و خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است ضمن اینکه سونای خشک، سونای بخار جکوزی، رختکن و دوش، سرویس بهداشتی و سالن بدنسازی را از جمله امکانات این مجموعه ورزشی می توان برشمرد.

علی حقیقی اظهار کرد: سه کار باید در پروژه استخر شنای آزادی برای تکمیل نهایی طرح انجام می شد که تأییدیه گاز، تأمین آب و بحث تجهیزات سه اقدام مهم در این پروژه بود.

وی افزود: این چهارمین استخر سرپوشیده استان همدان در سال ۱۴۰۲ است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پیش از این استخرهای بانوان کبودرآهنگ؛ مریانج؛ بانوان ملایر مورد بهره برداری قرار گرفته بود.

 

کدخبر: 898711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟