اجرای طرح مقابله با کشف حجاب در آذربایجان شرقی

به گزارش رکنا از هشترود؛ سردار "حسین عبدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در چهارچوب اجرای قانون برای حفظ ارزش ها و تقویت سلامت روانی جامعه پلیس استان بر اساس قانون طرح مقابله با کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود:از معدود کسانی که با بی توجهی سیمای اخلاقی جامعه را خدشه دار می کنند انتظار می رود ضمن رعایت دقیق قانون و هنجارهای جامعه به حقوق سایر افراد احترام گذاشته و از رفتارهایی که سیمای معنوی جامعه را لکه دار می نماید پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی استان به نتایج اجرای این طرح در استان اشاره کرد و گفت:تا کنون به مالکان چند صد دستگاه خودروی سواری که در آنها کشف حجاب مشاهده شده پیامک ارسال شده که بیش از 90 درصد آنها تمکین کرده و به تذکر پلیس توجه کرده اند اما 9 دستگاه خودرو که به تذکرات پیامکی توجهی نداشتند بصورت سیستمی توقیف شده اند.

ارشدترین مقام انتظامی استان با بیان اینکه قبل از اجرای طرح جلسات متعددی با متصدیان و نمایندگان صنوف و اماکن عمومی برگزار شده است،خاطرنشان کرد:همکاری اصناف و رعایت متصدیان واحدهای صنفی بی نظیر بوده که در این خصوص از همه آنان تشکر و قدردانی می کنیم.

سردار "عبدی" به بازدید بیش از 1300 واحد صنفی در این مدت اشاره کرد و گفت:به صاحبان 65 واحد صنفی پیامک ارسال شده که اکثر آنان تمکین کرده اما فقط 7 واحد صنفی به علت بی توجهی به قانون پلمب شده اند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم شهروندان در همکاری با پلیس استان در اجرای طرح مقابله با کشف حجاب تاکید کرد:از همه بانوان و دختران عزیز استان در خواست داریم تا با رعایت پوشش مناسب پلیس را در اجرای این طرح یاری کنند و دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و ناامید سازند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 887765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟