دستگیری دزدان خودروهای پراید در تبریز

 

به گزارش رکنا از هشترود ؛ سرهنگ  "علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در معابر شهرستان تبریز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بابررسی صحنه های سرقت که اغلب با شیوه و شگرد مشابه بوقوع می پیوست با فعال نمودن گشت های انتظامی در نشانگاه های وقوع جرم 2 نفر از سارقان دستگیر و با هماهنگی های لازم جهت بررسی و تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی دلالت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سارقان با استفاده از غفلت مالباختگان در رها نمودن خودرو در معابر شهری با اطلاع ازضعف ایمنی خودروهای داخلی در حداقل زمان ممکن با استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت خودروها می کردند.

سردار "محمدی" خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 سارق و یک نفر مالخر دستگیر  که متهمان در بازجویی های فنی به 15 فقره سرقت خودروی پراید در تبریز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان در پایان به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: با توجه به افزایش قیمت خودرو و وسوسه مجرمان حرفه ای جهت سرقت از رها کردن خودرو بدون تجهیزات ایمنی در معابر شهری خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت با شماره های 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

کدخبر: 860138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟