شاه‌دزدان خودرو در نیشابور دستگیر شدند

به گزارش رکنا از نیشابور؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان نیشابور پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسیهای اولیه و میدانی پلیس مشخص شد تمامی سرقتها به وسیله دو نفر و با یک دستگاه خودور پی کی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی و با اشراف اطلاعاتی متوجه شدند یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت نیز هست با خودرو فوق از مشهد به نیشابور در حال حرکت که مشخصات متهم و خودرو به کلیه عوامل انتظامی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی متهم را که در حین سرقت از یک خودرو با همدستش  بودشناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه  متهمان رادستگیر و خودرو پی کی نیز توقیف شد و در بازرسی از خودرو تعداد زیادی لوازم و قطعات داخل  خودرو سرقتی کشف و ضبط شد. 

سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد: متهمان که هر دو دارای سابقه سرقت بودند تاکنون به ۴۲ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو از نقاط مختلف سطح شهر اعتراف که تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقتهای احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به شهروندان توصیه کرد: وسائط نقلیه را به تجهیزات ایمنی تجهیز و از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک به مدت طولانی پرهیز کرده ضمن این که از کلیه مالکان وسایل نقلیه  که از ابتدای سال جاری در محدوده های  سرتاسر خیابان حضرت امام (ره) لوازم و قطعات داخل خودرو آنان سرقت شده  طرف ۷۲ ساعت آینده جهت پیگیری به پلیس اگاهی مراجعه فرمایند.

سعید صفارائی / نیشابور

 

کدخبر: 858358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟