ماجرای سوله های حاشیه شهر کرمانشاه به روایت استاندار/ محل را تبدیل به زمین ورزش می کنیم

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: با نگاه و روحیه جهادی کارها به نتیجه می‌رسد و باعث تحول می‌شود و در استان کرمانشاه برای اجرای کارها و برنامه‌ها باید این نوع نگاه حاکم باشد.

وی با تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، افزود: فرد معتاد علاوه بر اینکه به خود آسیب می‌زند به خانواده و جامعه هم آسیب می‌زند از این رو باید با انجام یکسری تمهیدات لازم از ورود افراد معتاد متجاهر به پارک‌ها جلوگیری شود زیرا پارک‌ها مکان آسایش، تفریح و ورزش مردم است.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، تصریح کرد: علاوه بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر باید با توزیع کنندگان مواد مخدر خرد هم مبارزه شود و نباید اجازه فعالیت توزیع مواد مخدر داده شود زیرا این افراد به آسایش جامعه آسیب می‌رسانند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: برخی سوله‌ها در بعضی از مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه وجود دارد که محل تردد معتادان شده که ضروری است این سوله‌ها تخریب و زمین آن در اختیار جوانان محلات برای ورزش قرار گیرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 834863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟