مسکن ملی جوانان هشترود به صورت باغ شهر ویلایی اجرا می شود

به گزارش رکنا از هشترود؛ سعید امنی در مورد این طرحها  به خبرنگار رکنا گفت: طبق دستور و پیشنهاد دکتر عباسی اصل  قائم مقام وزیر کشور در امور شهرسازی ، مقرر شد مسکن ملی جوانان در هشترود به صورت ویلایی وبا متراژ ۲۵۰ متر وبا تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار بگیرد.

امنی ادامه داد: زمین مورد نظر برای مدت ۲ سال در اختیار فرد متقاضی از طرف اداره شهرسازی قرار داده می شود و باید در این مدت ساختمان آماده گردد .

وی تصریح کرد: اگر در مدت مقرر اقدامی از سوی متقاضی انجام گرفت زمین واگذارشده به اداره شهرسازی عودت داده خواهد شد.

۲۰۲۲۱۰۰۸_۱۱۱۱۱۳۸۹۳

امنی شهر هشترود را بعد از  یزد ، دومین شهر  عنوان کرد که  طرح مسکن ملی جوانان در آن  ویلایی اجرا خواهد شد .

رئیس شورای شهر هشترود در ادامه به اجرای طرح باغ شهر نیز اشاره کردو افزود: این طرح نیز با هماهنگی اداره شهرسازی و شهرداری وشورای شهر در خارج از محدوده شهر هشترود  به زودی کار اجراییش آغاز خواهد شد.

امنی احداث کمربندی جدید از طرف جاده قدیم میانه به طرف هشترود  را از دیگر مواردی ذکر کرد که در دیدار اخیری که در معیت نماینده شهرستان هشترود  و چاراویماق به اتفاق شهردار این شهرستان در تهران،  با مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی داشتند 

وی افزود: به علت نبود کمربندی در این مسیر که باعث می شود محموله های ترافیکی سنگین وارد خود شهر شوند و دراین رفت وآمدها خسارات متعددی از قبیل شکستگی لوله های آب وگاز وازبین رفتن آسفالت و.... و وارد آمدن تلفات به زیر ساخت ها  می شود. به همین جهت مقررشد در اسرع وقت کار نقشه برداری این مسیر به اتمام برسد و نقشه طرح مذکور به همراه مصوبات شورای شهر و همچنین شورای ترافیک شهرستان به وزارت راه جهت اقدامات بعدی ارسال گردد.

رئیس شورای شهر هشترود در پایان به آسفالت ریزی معابر توسط شهرداری نیز پرداخت ودر این رابطه گفت: نزدیک به ۸۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی  از اول سالجاری  توسط شهرداری  انجام شده است که اکثر این مناطق از محلات کم برخوردار وبافت فرسوده شهر را شامل می شودوامیدواریم با تلاش همکاران عزیزمان در شورای شهر ونیروهای پرتلاش شهرداری مابقی مناطق نیز به زودی  آسفالت ریزی و ترمیم وبازسازی شوند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 831920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟