بازدید معاون صندوق توسعه ملی کشور از طرح های اقتصادی لرستان/ پروژه های الیگودرز ، ازنا و دورود بررسی شد

به گزارش رکنا؛ دکتر صالح معاون صندوق توسعه ملی کشور در سفری 3 روزه به استان لرستان، از طرح های اقتصادی شهرستان های الیگودرز، ازنا و دورود بازدید میدانی به عمل آورد.

در این بازدید که با حضور ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین شهرستانی همراه بود، آخرین وضعیت طرح های تولیدی مهم شهرستانهای الیگودرز، ازنا و دورود مورد بررسی قرار گرفت .

ابراهیمی در این رابطه گفت: در راستای بررسی وضعیت طرح های تولیدی استان و با هدف کمک به شناسایی و رفع مشکلات آنها، با پیگیری استاندار لرستان دعوت از دکتر صالح معاون و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور در دستور کار قرار گرفت .

ابراهیمی اظهار داشت: در برنامه امروز از طرح های اقتصادی هتل آبشار و لاستیک سازی الیگودرز، بایر افلاک و سیمان سفید ازنا و صنایع غذایی گهر دورود بازدید میدانی به عمل آمد و ضمن ارزیابی طرحها و دیدار با سرمایه گذاران، مشکلات این واحدها بررسی شد.

لرستان2

معاون استاندار لرستان افزود: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و روند قابل قبول پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بازدید شده، انتظار می رود با حمایت و کمک به تکمیل و احیای این پروژه ها توسط صندوق توسعه ملی در بحث تأمین اعتبار و اختصاص تسهیلات مورد نیاز، شاهد رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم استان در این زمینه باشیم .

وی خاطرنشان کرد: معاون صندوق توسعه ملی کشور در پایان این سفر ضمن تاکید بر برگزاری جلسات تکمیلی این بازدیدها در تهران، در رابطه با کمک به احیا و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بازدید شده و همچنین اختصاص اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز از طریق منابع در اختیار صندوق توسعه ملی به استان و بانک های عامل قول مساعد داد .

محمد معظمی گودرزی/ سرویس استانها

کدخبر: 827269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟