ورود دادستانی گلستان به موضوع آبیاری شالیزارها با فاضلاب / متخلفان شناسایی شدند

محمود اسپانلو در گفتگو با خبرنگار رکنا در گلستان گفت: در پی اعلام شهرداری گرگان مبنی بر  آبیاری شالیزارها در یکی از مناطق گرگان با آب ِ فاضلاب ، تعدادی از متخلفان شناسایی شدند .

دادستان اسپانلو افزود: نیروی انتظامی ، مرکز بهداشت و جهاد کشاورزی هم مکلف شدند بقیه متخلفان در شهرستان گرگان را شناسایی و  به دادستانی اعلام کنند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان ادامه داد:  با شکایت مرکز بهداشت استان، برای متخلفان به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی  در دادسرای  گرگان پرونده تشکیل شد .

محمود اسپانلو افزود: مرکز بهداشت همچنین مکلف شد محصول شالیزارهای آبیاری شده با فاضلاب  را پس از برداشت ، آنالیز کند و در صورتی که برای سلامت مردم ضرر داشته باشد از عرضه آن به بازار جلوگیری می شود .

دادستان اسپانلو گفت: جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت سایر شهرهای استان نیز مکلفند کشاورزانی که با فاضلاب، مزارع خود را آبیاری می کنند ، شناسایی و به دادسراها معرفی کنند .

گفتنی است رکنا در راستای رسالت اطلاع رسانی صحیح به مردم و مسئولان، امروز در خبری با عنوان فیلم فاجعه بار از شالیزارهای گرگان ! / مسئولین خبر دارند؟ به این موضوع مهم پرداخت.

زواریی / گلستان

کدخبر: 813200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟