نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اعضای خانه نخبگان استان کردستان برگزار شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ این نشست ظهر روز گذشته با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مشاور جوان مدیرکل و اعضای خانه نخبگان استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار و اهم مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

در این نشست هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، ابراز امیدواری کرد که چنین نشست های تخصصی با نخبگان تداوم داشته باشد و بتوانیم از این سرمایه علمی کشور جهت پیشبرد امور آموزش و پرورش بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

 

ناظمی جلال از نخبگان به عنوان تاثیرگذارترین قشر جامعه نام برد و گفت: دغدغه همه نخبگان مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش است و شناخت بسیار خوبی از مسائل آموزش و پرورش دارند.

وی تلاش و خدمات جامعه نخبگان آموزش و پرورش را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می کنم در حد توان از نظرات و پیشنهادات ارزنده نخبگان استفاده نمایم .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ضمن استقبال از نظر، پیشنهاد و دیدگاه های انتقادی جامعه نخبگان نسبت به مسائل حوزه تعلیم و تربیت، تصریح کرد: نباید وجود برخی از مسائل و مشکلات جزئی در آموزش و پرورش را به صورت عام به تمام جامعه تعلیم و تربیت تعمیم دهیم.

ناظمی جلال با بیان اینکه آموزش و پرورش حوزه گسترده و دارای چالش ها و مسائل زیادی می باشد؛ اظهارداشت: هنر این است که بتوانیم در شرایط سخت صادقانه به آموزش و پرورش خدمت کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر همراهی و هم اندیشی مجموعه نخبگان استان با آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهارداشت: ما به جمع نخبگان استان نیاز داریم و باید این جلسات تدوام داشته باشد.

وی ارائه پیشنهادات ارزنده از سوی نخبگان را بسیار ارزشمند،تاثیرگذار و کاربردی دانست و با بیان اینکه ما به دنبال تعلیم و تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش هستیم؛ از جامعه نخبگان به جهت همراهی و همکاری با آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی خواستار تهیه بانک اطلاعاتی از مجموعه نخبگان به منظور بهره گیری از تجارب آنان شد و اظهار داشت : این بانک اطلاعاتی می تواند کمک شایانی به مجموعه آموزش و پرورش داشته باشد.

سید میثم سید احمدی مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز از تشکیل هیئت اندیشه ورز با کارگروه های تخصصی جهت احصا و ارائه راهکار در مسائل و موضوعات مختلف آموزش و پرورش خبر داد و گفت: یقینا از ظرفیت نخبگان متناسب با تخصص و تجربه ی آنها در کار گروه ها بهره گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت ارتباط مستمر با جامعه نخبگانی استان و استفاده از نکته نظرات کارشناسی این عزیزان، نشست های فصلی با نخبگان استان با دستور کار های مشخص برگزار خواهد شد.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 807350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟