برپایی نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در حاشیه نماز جمعه اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان،سرهنگ" احمد نیکبخت"  بیان داشت: در آستانه پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای آگاهی بیشتر خانواده ها با آسیب ها و عواقب مصرف مواد افیونی برگزار می کند.

وی افزود: بر همین اساس، نمایشگاه آشنایی با آسیب های اجتماعی مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه در حاشیه نماز جمعه فردا در شهر اصفهان برپا می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین همایش پیشگیری از اعتیاد در پارک حاشیه خیابان مسجد امام علی (ع) در محله خوراسگان شهر اصفهان برگزاری می شود.

سرهنگ نیکبخت، بازدید مسئولان آموزش و پرورش استان از نمایشگاه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان، دیدار با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و اظهار داشت: صبح روز یکشنبه پنجم تیرماه نیز یکی از کارشناسان پلیس مبارزه مواد مخدر در خانه بهداشت محله خانه اصفهان به ایراد سخنرانی می پردازد.

این مقام انتظامی، برپایی نشست تخصصی پیرامون عملکرد این حوزه در شبکه استانی سیما، حضور کارشناسان پلیس مبارزه با مواد در برنامه های رادیویی و تلویزیونی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و عنوان داشت: عصر روز یکشنبه پنجم تیرماه نیز برپایی نمایشگاه آشنایی با آسیب های مصرف مواد مخدر و توهم زا را در میدان امام (ره) خواهیم داشت.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 795854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟