اراضی مجتمع فن‌آوران 2 شهرکرد تعیین تکلیف و واحدهای این مجتمع سریع‌تر راه‌اندازی شود

به گزارش رکنا از شهرکرد، احمدرضا بهرامی با بیان اینکه هدف از احداث و راه اندازی این مجتمع، ساماندهی و تجمیع صنایع مزاحم و نیمه مزاحم شهر شهرکرد است اظهار کرد: با انتقال مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم به مجتمع فناوران 2 شهرکرد آرامش و رفاه بیشتری برای مردم شهر تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: لازم است پیش از راه‌اندازی این مجتمع زیر ساخت‌های آب، برق، گاز و سیستم تصفیه فاضلاب آن مهیا و نسبت به استقرار فضاهای فرهنگی و خدماتی تدابیر لازم صورت پذیرد. 

بهرامی ابراز کرد: محل قرارگیری مراکز فرهنگی و خدماتی از جمله، مسجد، آتش نشانی، کلانتری و اغذیه فروشی‌ها می‌بایست به گونه‌ای پیش‌بینی گردد که دسترسی آسان همگان به آنها فراهم باشد.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه درتملک و خریداری واحدهای فاز2 مجتمع فناوران شهرکرد باید بر دارا بودن پروانه کسب فعال و عدم اشتغال به کار افراد در دستگاه‌های دولتی توجه گردد گفت: به منظور رعایت عدالت و احترام به حقوق افراد در واگذاری واحدهای مجتمع، می‌بایست شرط عدم دارا بودن واحد کارگاهی و تجاری در مجتمع فناوران یک شهرکرد لحاظ گردد.  

رئیس کل دادگستری استان در پایان سخنان خود پیشنهاد داد کمیته‌ای متشکل از مجمع امورصنفی، سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های نظارتی ضمن استعلام وضعیت اراضی مجتمع، موضوعات مربوطه در خصوص چگونگی قرارگیری واحدها و مراکز فرهنگی و خدماتی را بررسی و نتیجه را به کارگروه حقوق عامه استان اعلام دارند.

مصیبی دهکردی/شهرکرد 

کدخبر: 785919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟