بخش سی تی اسکن بیمارستان شفا آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، دکتر مجید مطلبی رئیس بیمارستان شفا سمنان با اعلام این خبر گفت: این دستگاه که سال گذشته بعلت خرابی قطعات و تیوپ از کار افتاده بود مجددا از نیمه اردیبهشت ماه سالجاری راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه برای تعمیر این دستگاه مبلغ 27 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: در طول این مدت تمام تلاش بر این بوده که ارائه خدمات متوقف نشده و بیماران بستری در بیمارستان شفا برای انجام سی تی اسکن به بیمارستانهای دانشگاهی در سمنان اعزام می شدند.

ایشان با قدردانی از همکاری پرسنل بیمارستانهای کوثر و امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: متاسفانه برخی مشکلات فراسازمانی و قوانین سخت گیرانه باعث شده بود که انجام فرایند تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه حدود یکسال بطول بیانجامد که در این مدت پیگیریهای مستمری از جانب مسئولین سازمان و استان نیز انجام گردید.

رئیس بیمارستان شفا بیان داشت: انجام خدمات سی تی اسکن بعلت شیوع کرونا در سال 1399 بیش از 160 درصد به نسبت سال 98 افزایش داشته که همین حجم بالای ارائه خدمات باعث شد تا در اوایل سال گذشته این دستگاه با مشکل روبرو شود.

وی ضمن قدردانی از صبوری بیمه شدگان محترم هم استانی در این زمینه اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزیهای انجام شده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سیستم ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان در سطح استان نباشیم.

 

کدخبر: 779098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟