حرم امام رضا(ع) غرق در نور و شوق عید فطر

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، اینجا مشهد است، آستان امام رئوف در عیدی که تجلی عشق زیبای خداوند است و آستانی که همیشه پناه بی‌پناهان است و ملجأ دل‌های بی‌قرار.

رضا جان؛ چقدر خوب است که تو را در این شهر هزار رنگ دارم و هر زمان که بخواهم، هر زمان که اراده کنم به دیدارت می آیم چرا که تو هستی جایی در حوالی من انگار. 

گاهی هم حتی خیلی نزدیکتر،در مرکزی‌ترین نقطه وجودم، در آخر همه‌ی نا امیدی‌ها، نداشتن‌ها، نخواستن‌ها، نبودن‌ها و به بن بست رسیدن‌ها، حریم قدسی تو است که آرامم می کند.

چقدر زیباست است که این عزیزترین عید را کنار تو ای عزیزترین پناه دلشکستگان از نظر بگذرانیم.

بیا و این شب عید تک تک زائرانت را که پرندگان بى بال و پر تو هستند را به نوشیدن جرعه‌‌اى از نگاهت دعوت کن و همچون کبوتران گنبدت پناه‌گاه دل‌های بی قرار ما باش.

امشب چراغانی و ریسه بندی های صحن های حرم مطهر رضوی در این عید مهربانی چشم نواز و منحصر به فرد تر از همیشه است و  همچنین گل های بنفشه، همیشه بهار و شب بو، فضای حرم را معطر و زیباکرده است.

رواق‌ها و صحن ها با فرش های زیبا مفروش شده تا پذیرای حضور پر شمار زائران در عید سعید فطر باشد. زائران در این شب عید، بارانی تر از همیشه سر تا پا گوش شده اند تا همراه آهنگ دل‌انگیز نقاره‌نوازی، با هشتمین حجت خدا حرف‌های در دل مانده خود را بازگو کنند.

 همزمان با عید سعید فطر، گل‌آرایی بخش‌های مختلف اماکن متبرکه رضوی با گل‌های رنگارنگ و تازه بازپیرایی شده و طرح‌های زیبایی در مقابل دیدگان دلدادگان این امام رئوف(ع) نقش بسته است.

کدخبر: 776645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟