تجلیل از پدر عراقی که چهار فرزند در راه خدمت به زائران از دست داد

به گزارش رکنا از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این دیدار، بیان کرد: در دادن اولاد در راه خدا برکاتی است که نتایج آن هم در دنیا و هم در آخرت به انسان می رسد.

آیت الله سید محمد سعیدی ادامه داد: خداوند بندگانش را به اندازه صبرشان امتحان می‌کند بنابراین از دست دادن چهار فرزند در راه خدا و ادامه دادن این مسیر و خارج نشدن از مسیر حق نشانه صبر بالای شما است که مورد رضای خداوند است.

وی با اشاره به اینکه موکب فقط جای استراحت و غذا خوردن نیست، گفت: موکب باید محل عبرتگیری و کسب معارف باشد و شما هم می توانید با نصب عکس فرزندان شهید خود و نوشتن راهی که آنها در آن مسیر به شهادت رسیدند یاد، نام و عقیده فرزندان خود را به زائران و علاقه مندان به اهل بیت تسری دهید.

همچنین حاج حیدر ابولیث پدر این چهار خادم زائران کربلا نیز در ادامه دیدار گفت: ما نه تنها با زبان می گوییم پدر و مادر و فرزندانم فدای اباعبدالله(ع) بلکه در عمل هم فدای ایشان می شویم و این راه را ادامه می دهیم.

شیخ قبیله زیداوی بصره ادامه داد: حتی در ابتدا می خواستم خانه ای که این اتفاق در آن افتاد را بفروشم ولی اکنون به خاطر نشانه هایی که از اهل بیت (ع) در زندگی خود دیدم می خواهم آن خانه را حسینیه کنم و نام آن را هم حسینیه شهدای خدمت به اباعبدالله(ع) بگذارم تا راه شهدایی که برای خدمت به زائران اربعین داده ام همیشه زنده بماند.

وی خاطرنشان کرد: ۴ فرزند من به نام های رقیه، لیث، حسین و زینب در مسیر پذیرایی از زائران ایرانی دچار سانحه برق گرفتگی شده و به شهادت رسیدند.

نظری / قم

 

کدخبر: 753279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟