بود و نبود حراست در شهرداری تبریز تفاوتی ندارد

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز، محمدحسن اسوتچی، عضو شورای شهر تبریز در سخنان میان دستور اظهار داشت: در ۶۵ سال عمرم این را فهمیدم که این دنیا اصلا تعارف بردار نیست و من هم با آقای رنجبر و ایشان هم با من تعارف نداریم و تا به امروز از ایشان چیز منفی ندیدم و به همین دلیل به ایشان رای دادم.

وی ادامه داد: اما این موضوع باعث نمی‌شود که همه چیز ایشان را قبول کنیم، وقتی از بیرون از دو عضو تاثیرگذار شورا برشهرداری می‌گویند این دو نفر را به ما هم معرفی کنید تا ما هم به آنها مشورت بدهیم.

خزانه دار شورا در خصوص حراست شهرداری تبریز عنوان کرد: سابقه‌ای که از حراست دیدیم فقط در شورای سوم احساس کردیم که حراست واقعا وظایفش را انجام می‌دهد اما حالا خبری از این وظایف نیست، حراست باید پناهگاه مظلومین باشد و با افراد گردن کلفت برخورد کند، اما چنین چیزی را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: در شورای گذشته به حراست اعلام کردیم که رئیس شورا برای یک نفر که کار نمی‌کند، نامه حقوق رد می‌کند اما صدایی از حراست در نیامد؛ تا دیروز گرفتار احد داداش بودیم و امروز گرفتار حامد داداش هستیم.

اسوتچی خطاب به حراست شهرداری گفت: آقای اشرفیِ حراست، حواستان هست که پیمانکاران چه کاری می‌کنند؟ لطفا مسائل و مشکلات را هم امنیتی نکنیم، اگر قرار باشد موضوع امنیتی باشد، رهبر انقلاب بیست سال قبل درباره فقر،فساد و تبعیض نمی‌گفتند.

وی ادامه داد: قرار بود که تا تعیین تکلیف نیروهای قبلی نیروی جدیدی وارد نشود، این موضوع را از خودمان شروع کنیم؛ بود و نبود حراست در شهرداری هیچ تفاوتی ندارد و اگر خلاف این است به ما هم بگویند تا در جمع عذرخواهی کنم.

کدخبر: 750748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟