به مناسبت روز پرستار با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامرعج  از پرستاران درمانگاه پاکروان و مجتمع درمانی امام خمینی (ره) تجلیل شد.

به گزارش رکنا قزوین،وی تصریح کرد: عقیله بنی هاشم زندگی سراسر سیاسی داشته که در خانه امیرالمومنین در کنار بیماری مادر نقش آفرینی می کند، برای امام حسن (ع) خواهر و غمخوار بوده اما در کنار ابا عبدالله در  صحنه نبرد حاضر می شود تا مامن و آرامش بچه هایی باشد که زیر چادر  عقیله بنی هاشم، جمع شدند تا احساس آرامش کنند. پرستاری همان حس آرامش و امنیت را به جامعه ترویج می کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه بیان کرد: در بحران ویروس منحوس کرونا پرستاران در خط مقدم نبرد، توانستید از این مرحله عبور کنید، عربی ها که بیشتر از ما در بحث نجهیزات، تخت های بیمارستانی و دارو درمان مزیت  نسبت به ایران برتری داشتند،در برابر این بیماری کم آوردند، پا به فرار گذاشتند، پیرمردها و کهنسالان را رها کردند. پرستاران که در مکتب زینب کبری(س) پرورش یافته اند با کمترین تجهیزات و امکانان نسبت به غربی ها بزرگترین جلوه ایثار و خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.
سردار آتانی بیان کرد: در جبهه وقتی توپخانه، آرپی جی، تیربار و قناسه را می دیدیم خیالمان راحت بود که سنگر مستحکم است و در نبرد با کرونا وقتی رشادت و ایثار شما پرستاران را دیدیم خیالمان راحت بود که سنگر مبارزه با بیماری کرونا مدافعان برومندی در حوزه سلامت دارد و توانستیم از سخت ترین مراحل عبور کنیم.
وی در پایان صمن تجلیل از پرستاران گفت: در کرج مردم برای شما نذر و قربانی می کردند تا شما مدافعان سلامت بتوانید در کنار مردم آرامش و امنیت را به ارمغان بیاورید، برخی از پرستاران بیش از یک بود فرزند خردسال خود را ندیده بود و چه سختی هایی را کشیدند تا بتوانند بر مشکلات کرونا غلبه کنند. مردم فداکاری شما را فراموش نخواه اگر ضعفی در انتقال این مفاهیم ارزشمند را  به نسل های بعد انتقال دهیم مشکل از ما مسئولان بوده است و هر خبری از موفقیت شما به دست رهبر انقلاب می رسید خوشحال می شدند و قدر دان زحمات شما شدند.

 

کدخبر: 749875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟