ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی رایگان در مالوجه قروه و نایسر سنندج

 به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، محمدباقر خادم‌عرفان گفت: در حاشیه ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مردم مالوجه به مناسبت هفته وحدت تیم دانشکده دندانپزشکی با ۴ استاد و ۱۶ دانشجو به مردم شهر مالوجه خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه دادند.

محمدباقر خادم‌عرفان در ادامه افزود: در این اردوی یک روزه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده پذیرش شدند، همچنین ۱۲۰ ترمیم کامپوزیت و آمالگام، ۹۰ مورد کشیدن دندان و آموزش‌های بهداشتی به مراجعه‌کنندگان ارائه شد.

وی تصریح کرد: این اردوی جهادی به مناسبت هفته وحدت با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی، نهاد مقام معظم رهبری و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در شهر مالوجه قروه و ناحیه منفصل شهری نایسر به منظور ارائه خدمات دارویی، درمانی و آموزشی برگزار شد.

خادم‌‌عرفان در ادامه گفت: در اردوی جهادی ۲ روزه که در شهر مالوجه و ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج برگزار شد جدای از تیم دندانپزشکی، ۴ متخصص، ۲ ماما و یک پزشک عمومی بیش از ۵۰۰ خدمات دارویی و درمانی به مراجعه کنندگان ارائه دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر خدمات دارویی، درمانی و آموزش بهداشت، ۲۰۰ ماسک پارچه‌ای رایگان به منظور پیشگیری از شیوع ویروسکرونا به مردم اهدا شد.

خادم‌‌عرفان گریزی نیز به سایر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی زد و اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم شهر مالوجه و ناحیه منفصل شهری نایسر تیم‌های واکسیناسیون کووید ۱۹ نیز حضور داشتند و مراجعه کنندگان را علیه ویروس کرونا واکسینه کردند.

به گفته معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این اردوی جهادی ۲ روزه حدود ۶ میلیون تومان دارو به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 732459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟