داعش در صورت تحرک در مرزهای ایران نابود خواهد شد

به گزارش خبرنگار رکنا از خراسان رضوی، سردار احمدعلی گودرزی در آیین دانش‌آموختگی مرزبانان خراسان رضوی با تبریک هفته وحدت افزود: در صورت تحرک داعش در مرزها، آنان نابودی قریب الوقوع خواهند داشت و با نیروهای موجود تمام تهدیدات را دفع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به همسایگان ایران نیز ابلاغ شده که کسی اجازه خروج از اصول دیپلماسی را ندارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دشمنان هزاران میلیارد دلار برای از بین بردن اسلام هزینه می کنند، اضافه کرد: نیروهای مرزبانی به بدخواهان اجازه جاسوسی در مرزهای کشور نمی دهند و با همین نیروهای مرزبانی جلو تحرکات آنها را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه با اقتدار در تمام مرزها امنیت برقرار است، افزود: ٩۶ درصد مرزها در اختیار مرزبانی است و ما توان اداره و برقراری امنیت در تمام مرزهای کشور را داریم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، ناجا را از ستونهای استوار امنیت در کشور دانسته اند که افتخاری برای نیروی انتظامی است.

 سردار گودرزی اضافه کرد: اقتدار توام با مهربانی در نیروهای انتظامی به عنوان مظهر اقتدار ملی وجود دارد.

 وی تاکید کرد: امروز با تمام تهدیدات، امنیت مطلوبی در کشور با حضور ناجا و سایر نیروهای مسلح وجود دارد که این امنیت را مرهون رشادت مرزبانان و خانواده صبور آنها هستیم.

سردار گودرزی ادامه داد: غیورمردان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس با ۴۴ کشور استکباری جهان جنگیدند و با سربند "یازهرا(س)" به دل دشمن می زدند، دانش آموختگان امروز و نیروهای مرزبانی نیز امروز ادامه دهنده راه این غیورمردان خواهند بود.

کدخبر: 731636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟