دستگیری مخلان نظم و امنیت متواری و تحت تعقیب جاده باغرود نیشابور

به گزارش رکنا از نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه شانزدهم مهرماه در پی تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر اینکه افرادی در جاده باغرود با سلاح سرد به خودروهای عبوری حمله و موجب ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده  بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ قدس به محل اعزام شدند. 

 وی افزود: با حضور مأموران وانجام بررسی های اولیه مشخص شد تعداد ۵ نفر با آسیب رساندن به خودروهای عبوری موجب ایجاد رعب و وحشت که بلافاصله از محل متواری شده اند .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:به دلیل اهمیت موضوع واز طرفی بازتاب های این موضوع درفضای مجازی  با هماهنگی قضایی پرونده ای در پلیس امنیت عمومی تشکیل و شناسایی و دستگیری کلیه متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت .

سرهنگ حسینعلی زاده  تصریح کرد: ماموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت با اشراف اطلاعاتی کلیه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی همگی دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم و همچنین حمایت های دستگاه قضایی ، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه شکایت می توانند به پلیس امنیت واقع در میدان باغرود و یا شعبه ششم دادیاری مراجعه نمایند.

 

کدخبر: 729242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟