ضوابط و مقررات سرباز محقق اعلام شد/ 12 ماه کسر خدمت برای سربازان محقق

سرهنگ مسعود همتی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: شرط بهره مندی مشمولان از پروژه های تحقیقاتی، نداشتن غیبت است و دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر، فارغ التحصیلانی که در مهلت یکساله معرفی خود قرار دارند ، می توانند نسبت به اجرای فعالیت های تحقیقاتی اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبین لازم است به سازمان های نیروهای مسلح و یا مراکز تحقیقاتی مراجعه و تقاضای خود را ارائه و حسب توانمندی آنان به مراکز تحقیقاتی یا معاونت تخصصی مربوط معرفی می شوند و در نهایت در صورت تایید، پروژه در سامانه نیروهای مسلح ثبت می شود.

سرهنگ همتی خاطر نشان کرد: همچنین کارکنان وظیفه حین خدمت صرفا مجاز به گرفتن پروژه تحقیقاتی مرتبط با مدرک تحصیلی از نیرو یا سازمان محل خدمت خود می باشند، همچنین کارکنان وظیفه ای که دارای خدمت قبلی هستند می بایست نسبت به اخذ پروژه تحقیقاتی از یگان خدمتی قبلی خود اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی استان تصریح کرد: حداکثر مدت کسر خدمت برای سربازان محقق 12 ماه است، و ثبت اطلاعات مربوط به پروژه کارکنان وظیفه محقق مانند انصراف، خاتمه کار، عنوان پروژه و... بعهده معاونت نیروی انسانی یگان اعمال کننده کسری پروژه است.

وی در پایان عنوان کرد: مشمولان و خانواده های آن ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 723959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟