فراخوان مشمولان اعزامی شهریور به خدمت سربازی/ لزوم انجام تست کرونا توسط مشمولان

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، سرهنگ مسعود همتی اظهار داشت: کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریورماه سال 1400 را دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم باید روز دو شنبه اول شهریور در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه آنان اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: مشمولان لازم است اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 10 درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: همچنین لازم است کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه  مجدد قرار می گیرند.

سرهنگ همتی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: متقاضیان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 714221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟