مرکز تجمیعی دوم واکسیناسیون در قوچان فعال شد

به گزارش خبرنگار رکنا از خراسان رضوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با حضور در این مرکز گفت: با توجه به حضور متخصصینی در گروه پرستاری، مامایی و اساتید مجرب و دانشجویان متعهد در این مجموعه، پایگاه واکسیناسیون را راه اندازی کردیم.

غلامرضا کاظمی ادامه داد: با هماهنگی یک نفر از اصحاب رسانه و شبکه بهداشت، پایگاه تجمیعی واکسیناسون کووید۱۹ در محل دانشگاه آزاد واحد قوچان برای تزریق واکسن دانشجویان، کارمندان و نیروهای موسسات آموش عالی شروع به کار کرد.

وی ضمن بیان اهمیت موضوع ملی واکسیناسیون کرونا گفت: از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد قوچان برای کمک به مردم استفاده میکنیم.

پرویز دلاور، معاونت درمان و مدیر مرکز بهداشت شهرستان در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی شماره۲ قوچان گفت: مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد بعنوان دومین مرکز تجمیعی واکسیناسون در قوچان احداث شد.

وی ضمن اعلام تعهد نسبت به تامین واکسن شهرستان گفت: از این محل بعنوان مرکز تجمیعی دوم برای انجام واکسیناسیون گروه های هدف بعدی استفاده می کنیم.

دلاور افزود: با اعلام گروه های سنی بیشتر و همچنین اعلام گروه های هدف بعدی نظیر فرهنگیان، اعضای هیات علمی، کارکنان ادارات و غیره، بار اضافه ای بر روی مرکز تجمیعی شماره۱ اعمال کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان قوچان بعنوان اولین شهرستان دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی بود که اولین مرکز تجمیعی واکسیناسون را برای گروه های سنی و گروه های هدف مدنظر این دانشگاه راه اندازی کرد.

کدخبر: 713288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟