صبح چهارشنبه 30 تیرماه سال جاری پسر 15 ساله ای با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای عجیبی پرده برداشت و خواست تا با کمک ماموران آرامش به زندگی اش بازگردد.

این پسر نوجوان که امیرعلی نام دارد به بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران گفت: چندی پیش با یکی از بچه محل هایم به نام مهرداد به خاطر بازی کردن درگیر شدیم و مهرداد را تا می خورد کتک زدم اما فکر نمی کردم این درگیری ادامه دار شود.

وی افزود: بعد 2 روز از این درگیری 2 تن از فامیل های مهرداد به سراغم آمدند و با کتک کاری مرا به خرابه ای کشاندند ، پس از اینکه هدف مشت و لگدهایشان قرار گرفتم فهمیدم که آنها توطئه شیطانی در سر دارند که در فرصتی مناسب توانستم از دستشان در بروم.

فکر می کردم همه چیز تمام شده است اما فردای آن شب نیز پسر جوانی که از سوی مهرداد اجیر شده بود به سراغم آمد وبا تهدید مرا به یک بیابانی کشاند و پس از اینکه با هم درگیر شدیم قصد داشت مرا هدف نیت شومش قرار دهد که ناگهان خودروی گشت پلیس در آن منطقه حضور پیدا کرد و پسر جوان با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت.

امیرعلی ادامه داد: بعد از این ماجراها از سوی پسر جوان تهدید شدم اگر از این داستان ها به کسی حرفی بزنم مرا خواهند کشت که پس از چند روز فکر، تصمیم گرفتم برای بازگشتن آرامش به زندگی ام از پلیس کمک بخواهم چون این روزها از سایه خودم نیز می ترسم.

بنا به این گزارش، بازپرس سیفی پس از شنیدن اظهارات پسر جوان دستور بازداشت 3 متهم جوان را صادر کرد تا تحقیقات در این زمینه تکمیل شود.

کدخبر: 99053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟