ادعای جدید قاتل خاله در دادسرا

دی ماه سال گذشته بازپرس ایلخانی در جریان کشته شدن زن 35 ساله و مجروح شدن پسر 8 ساله اش با ضربات چاقو قرار گرفتند و خیلی زود همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به محل جنایت که در خیابان ثارالله منطقه امام حسین (ع) حرکت کردند.
در تحقیقات ابتدایی فرضیه های زیادی پیش روی ماموران قرار دادشت تا اینکه پسر کوچولوی 8 ساله پس از به هوش آمدن در بیمارستان پسر خاله اش را عامل که از شهر دیگری به تهران آمده بود معرفی کرد.
همین سرنخ کافی بود تا تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شوند و همان ابتدا مشخص شد که قاتل 20 ساله به شهر خودشان سفر کرده است.
تحقیقات برای شناسایی قاتل جوان ادامه داشت تا اینکه با گذشت 12 روز متهم خودش را تسلیم پلیس کرد و در اعترافاتش گفت: برای کار به تهران آمده بودم و تصمیم گرفتم چند روز در خانه خاله ام که به تنهایی زندگی می کند بمانم که هر چه دنبال کار گشتم بی فایده بود و حال خوشی نداشتم که در میدان امام حسین (ع) مرد مواد فروشی را دیدم و چون شنیده بودم که مواد آدم را آرام می کند اقدام به خرید شیشه کردم.
وی افزود: پس از مصرف مواد وقتی به خانه رفتم خاله و پسر خاله ام را شبیه حیوانات دیدم و در توهم خودم آنها را کشتم و صبح وقتی از خواب بیدار شدم تازه متوجه کارم شدم و روی آنها پتو انداخته و با سرعت فرار کردم.
تحقیقات از پسر جوان ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش وقتی عامل جنایت برای آخرین اظهاراتش پیش روی بازپرس ایلخانی در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و ادعای جدیدی را در قتل خاله اش مطرح کرد.
این قاتل جوان گفت: چند روز قبل از جنایت یکی از بستگانم به سراغم آمد و می گفت که باید خاله ام را به قتل برسانیم و پس از طراحی نقشه اش پذیرفتم تا او را در این ماجرا کمک کنم و قرار بود پس از کشته شدن خاله ام من پول دیه را تهیه کنم و همدستم را از زندان آزاد کنم.
بدین ترتیب به تهران آمدیم و با گرفتن آدرس خانه خاله ام به در خانه اش رفتیم و زمانیکه قرار بود همدستم دست به جنایت بزند ناگهان حرفش را عوض کرد و گفت که من باید او را بکشم تا خودش در بیرون از زندان کارهای آزادی ام را انجام دهد.
همدستم داخل خودرو منتظر ماند و من وارد خانه شدم و اقدام به کشتن خاله ام کردم که بعد از آن با تسلیم کردنم شروع به داستانسرایی کردم و قرار بود تا 6 ماه کارهایم انجام شود و همدستم پول دیه را بپردازد و مرا آزاد کند اما هیچ اتفاقی در این مدت نیفتاده و تصمیم به رازگشایی گرفتم.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی پس از شنیدن اظهارات متهم دستور داد تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده صورت گیرد تا با دستگیری همدستش صحت حرفهای قاتل خاله بررسی شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:
قاتل بی رحم پسر 10 ماهه مادرش بود / این زن به دختر 4 ساله و شوهرش رحم نکرد+عکس
آزار و اذیت بی شرمانه پسربچه های دبستان غیر انتفاعی تهران توسط مدیر مدرسه و 2 هم دستش در زیر زمین
اعدام مرد شیطان صفتی که منشی جوان دندانپزشکی را پس از هتک حرمت قربانی کرده بود+عکس
خنان باورنکردنی داریوش مهرجویی در مراسم یادبود کیارستمی+عکس و فیلم
اشتباه پزشکی این بار در نطنز/تیغ جراحی به پلک نوزاد رحم نکرد +عکس

کدخبر: 98494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟