داماد اعضای خانواده عروس را در گیلانغرب به رگبار بست / عروس، پدر و مادرش جان باختند

اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس کرمانشاه گفت: بامداد امروز و در ساعت 6:54 یک مورد گزارش نزاع و تیر اندازی در گیلاتغرب گوآور واقع در روستای سو خورشید اعلام شد.

وی افزود: شرح حادثه از این قرار است که داماد خانواده ای بعداز قهر همسر، به منزل پدر زن خود می رود و با یک اسلحه کلاشینکف زن ، پدرزن و مادرزن خود را را به قتل می رساند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه نیز به خبرنگاران گفت:‌ پسر جوانی در گیلانغرب با حضور در منزل نامزدش اقدام به شلیک گلوله به سمت وی و پدر و مادرش کرده و آنها را به قتل رساند.

محمدرضا آمویی افزود:‌ پسر جوانی در گیلانغرب با حضور در منزل نامزد خود اقدام به شلیک گلوله کرده و نامزد خود و پدر و مادر را به قتل رساند. معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دو برادر این خانواده نیز مجروح شده‌اند، اضافه کرد: نیروی انتظامی در محل حادثه حضور یافت که قاتل با نیروهای اعزامی پاسگاه نیز درگیر شد.

این مقام انتظامی از دستگیری قاتل توسط پلیس در محل ارتکاب جنایت خبر داد و گفت: این فرد به مدت 6 سال با نامزدش درگیری‌های مستمری داشته‌اند که در دادگاه نیز مدارک آن وجود دارد و استمرار این درگیری منجر به تهیه اسلحه توسط این فرد و ارتکاب این جنایت هولناک شده است.

آمویی با اشاره به اینکه قاتل در حال سپری کردن مراحل بازجویی برای تحویل به مراجع قضایی است، خاطرنشان کرد: این حادثه در روستای سوخور رشید دهستان حیدریه شهرستان گیلانغرب از توابع استان کرمانشاه رخ داده است و جسد مقتولان حادثه در پزشکی قانونی است و مجروحان نیز در مراکز درمانی بستری هستند.

کدخبر: 72831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟