چاقو کِشی مرگبار در پارک جوانمردان غرب تهران

به گزارش رکنا ، ساعت 8:30 دقیقه شامگاه جمعه 29 مرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری 141 گلستان در تماس مسئولان بیمارستان پیامبران در جریان مرگ مرموز جوان 18 ساله ای در بیمارستان قرار گرفتند.
ماموران خیلی زود در بیمارستان حاضر شده و در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این جوان در یگ درگیری شبانه هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.
همین کافی بود تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه در بیمارستان حاضر شوند.
کارآگاهان در این مرحله پی بردند که نگهبان پارک جوانمردان در غرب تهران در تماس با امدادگران اورژانس این پسر جوان را به بیمارستان رسانده است.
نگهبان پارک به ماموران گفت: ساعت 20 بود که صدای درگیری از داخل پارک به گوشم رسید و هنوز لحظاتی نگذشته بود که با این جوان که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدم و برای کمک از پلیس و امدادگران اورژانس تماس گرفتم.
کارآگاهان در این مرحله پی بردند که جوان 18 ساله از ناحیه سینه و پهلو هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و به علت خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.
بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر در این مرحله دستور داد تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای شناسایی عامل جنایت و افشای راز این درگیری مرگبار وارد عمل شوند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟