این دزد را می شناسید / او به خاطر حمله مرگبار به یک مرد76 ساله تحت تعقیب است+عکس

ساعت 4 ظهر 10 اسفند ماه سال گذشته ماموران کلاتری 161 ابوذر در جریان یک ماجرای سرقت مرگبار در خیابان ابوذر، 12 متری جنوبی شهید شهسوار حقیقی قرار گرفتند و با حضور ماموران در محل با جسد مرد 76 ساله ای به نام حبیب الله خسروی روبرو شدند.
در این مرحله تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات فنی در این جنایت وارد عمل شدند.
کارآگاهان در گام نخست پی بردند که قربانی جنایت در حال سنگ کاری ساختمان نیمه کاره بوده که جوانی سوار بر پراید در جلوی ساختمان توقف کرده و پس از پیاده شدن اقدام به سرقت دستگاه فرز سنگ کرده با سوار شدن بر خودرویش تصمیم به فرار می گیرد.
در این مرحله شاهدان حادثه دیده اند که حبیب الله به سرعت خود را به پنجره سمت شاگرد رسانده و با آویزان شدن به خودرو قصد داشته تا مانع فرار این دزد جوان شود.
در ادامه دزد جوان که در برابر این اقدام مرد سنگ کار قرار می گیرد با حرکات مارپیچ و تصادف با چند خودروی پارک شده سعی بر فرار از دست حبیب الله را داشته که ضربات سنگینی به حبیب الله وارد شود که وی پس از رها شدن از خودروی روی زمین افتاده و با توجه به ضرباتی که به سرش وارد شده بود در همان محل به کام مرگ فرو رفت.
در این مرحله ماموران با در دست داشتن شماره پلاک خودروی دزد جوان وارد عمل شده و خیلی زود خانه صاحب خودرو را که در 20 متری میغاد منطقه خانی آباد بود شناسایی کردند و مشخص شد که این خودروی پراید روز 8 اسفند ماه به سرقت رفته است.
کارآگاهان در گام بعدی به بررسی دوربین های مداربسته در محل سرقت خودرو ی پراید پرداختند و تصویر سارقی را که مردی 40 ساله با شلوار جین آبی و لباس مشکی بود به دست آمد و مشخص شد که وی همان عامل جنایت ساختمان نیمه کاره است.
بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به اینکه با گذشت 5 ماه از جنایت هنوز سرنخی از مخفیگاه قاتل فراری به دست نیامده با تقاضای چاپ عکس دوربین مداربسته متهم خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه وی دارند با شماره تلفن 51055429 اداره 10 پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟