چاقوکشی در مک‌دونالد + فیلم
حجم ویدیو: 1.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

ویدئو هولناکی از حمله فرد ناشناس مسلح به چاقو به پدر خانواده‌ای در مقابل رستوران مک‌دونالد در بروملی منتشر شده است. این حادثه ساعت 11:30 صبح به نیروهای پلیس و امدادگران گزارش شد. با رسیدن آمبولانس فرد مجروح که چاقو به سرش اصابت کرده بود، در برابر نگاه بهت‌زده همسر و فرزندان‌اش به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد، اما حال وی وخیم گزارش شده است.

یکی از شاهدان موسوم به "لورا گودرهام" 18 ساله گفت: "پس از خروج از مرکز خرید فقط صدای آژیر ماشین پلیس را می‌شنیدم و مردی غرق در خون را که روی زمین افتاده بود، دیدم. آمبولانس و ماشین پلیس پیاده روی غرق به خون را احاطه کرده بودند. فضای حاکم بر این خیابان واقعا دیوانه کننده بود."

شاهد عینی دیگری که نخواست نامش فاش شود، به "میرر آنلاین" گفت: "من آن سمت خیابان درست مقابل مک‌دونالد شاهد این حادثه بودم، واقعا حمله جنون‌آمیزی بود."

کسبه این خیابان در حالی‌که از این حادثه شوکه شده بودند، برای کمک به قربانی شتافتند و سر وی را تا رسیدن نیروهای درمانی بانداژ کردند. کودکانِ این مرد وحشت‌زده از مشاهده چاقو خوردن پدرشان، فقط جیغ می‌زدند و گریه می کردند.

شاهدان حادثه مانع از فرار ضارب شدند و پلیس وی را دستگیر کرد. به‌گفته سخنگوی پلیس متروپولیتن، وی در پاسگاه پلیس جنوب لندن در بازداشت بسر می‌برد.

مک‌دونالد پس از هرج و مرج حاصل از این حادثه، رستوران خود را تعطیل کرد.


کدخبر: 21098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟