افشای دروغی دیگر از ارتش اسرائیل/ سوزاندن خانواده‌های صهیونیست به دست نیروهای خودی + فیلم

به گزارش رکنا ،«مکس بلومنتال» روزنامه نگار، نویسنده، وبلاگ نویس و فیلم ساز سرشناس آمریکایی در گزارشی فاش کرد، تصاویری که رژیم صهیونیستی از خانه‌های کاملا سوخته شده در آتش شهرک نشینان صهیونیست در شهرک «بئیری» در شرق نوار غزه منتشر کرده و مدعی سوزاندن آنها و خانواده‌های صهیونیست ساکن در این خانه‌ها توسط مقاومت فلسطین شده است، دروغ بوده و این خانه‌ها توسط خود ارتش رژیم صهیونیستی و با حملات آن به آتش کشیده شده‌اند.

وی می‌گوید: یک تحقیقات اسرائیلی-آمریکایی نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل پس از دریافت دستور بمباران شهرک «بئیری» با تانک و جنگنده به منظور جلوگیری از به اسارت گرفته شدن شهرک‌نشینان توسط سربازان مقاومت، عامل این حمله و سوختن خانه‌ها با اهالی آنها بوده است.

 

 

بلومنتال در این گزارش فاش کرد: «تووال اسکاپا» یکی از مقامات امنیتی شهرک بئیری تایید کرده است تمامی این تصاویر گرفته و منتقل شده به رسانه‌های غربی برای مقصر جلوه دادن حماس با زنده زنده سوزاندن ساکنان این شهرک صحت ندارد و حقیقت این است که ارتش اسرائیل طبق دستورات مقامات عالی‌رتبه این رژیم این خانه‌ها را با تانک بمباران کرده است.

وی همچنین گزارش داد: در این باره شواهد مختلف دیگری نیز در رسانه‌های عبری یافت می‌شود که ما در گزارش‌مان به آنها پرداخته‌ایم و تمامی این شواهد حاکی از یک حمله سیستماتیک و برنامه ریزی شده برای یک حمله به افراد خودی است. مقامات ارتش اسرائیل درصدد بوده‌اند تا با این اقدام مانع از به اسارت بردن «اسرائیلی‌ها» به نوار غزه شوند.

پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی به حمله به یک جشنواره موسیقی برگزار شده توسط صهیونیست‌ها در روز نخست عملیات «طوفان الاقصی» اذعان کرده بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از تحقیقات پلیس این رژیم در این باره نوشت: به نظر می رسد که یک بالگرد نظامی خودمان به اشتباه تعدادی از حاضران در جشنواره در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «ریعیم» را کشته است.

این تحقیقات افزوده است که اکثریت حاضران در جشنواره توانستند فرار کنند.

در بخش دیگری از این تحقیقات آمده است که جنبش حماس از قبل از برگزاری این جشنواره اطلاع نداشته است.

با شروع عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه رسانه و مقامات رژیم صهیونیستی با بزرگ نمایی و فضاسازی دروغین برای مظلوم نمایی خود مدعی شده بودند که مبارزان حماس به شرکت کنندگان در این جشنواره حمله کرده و آنها را کشته‌اند.

رژیم صهیونیستی حمله به این جشنواره موسیقی را به عنوان بهانه خود برای حملات همه جانبه به غیرنظامیان در نوار غزه قرار داد و از حمایت کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا و چراغ سبز آنها برای کشتار دسته جمعی فلسطینیان برخوردار شد.

منبع : ایرنا

کدخبر: 948808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟