احمدی‌نژاد نمی‌خواهد مانند رضا پهلوی شود/ دولت رئیسی به هیچ وجه دولت سوم احمدی نژاد نیست

بخشی از اظهارات احمد علیرضابیگی ، چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد را بخوانید:

تا انتخابات ریاست‌جمهوری که زمان زیادی مانده است؛ اما درباره انتخابات مجلس آقای احمدی نژاد به هیچ عنوان لیست نخواهد داد.

  نماینده یازدهم، آذربایجان شرقی (آذر شهر / اسکو / تبریز)  افزود : احمدی‌نژاد به واسطه شرایط خاص کشور ترجیح داده که سکوت اختیار کند. چون آن زمانی که شرایط اقتضا می‌کرد، بابت مشکلات و نارسایی‌ها به واضح‌ترین شکل و رساترین بیان ممکن، صحبت‌هایش را گفته است.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس

سال‌های ۹۴ تا ۹۶ مکاتباتی انجام داده و مصاحبه‌هایی داشته است. همان زمان هم که ایشان صحبت می‌کرد، برخی افراد بودند که چطور به آقای احمدی‌نژاد اجازه نقد و انتقاد داده می‌شود و چرا با ایشان برخورد نمی‌شود و جلوی او را نمی‌گیرند. اما الان دیگر متاسفانه آن شرایطی که پیش‌بینی‌ می‌کردیم در شرف وقوع هست، اتفاق افتاده است که البته دوست نداشتیم اینطور بشود و ای کاش برآوردهای ما اشتباه از آب در می‌آمد.

وی در ادامه  گفت : احمدی‌نژاد بنا ندارد رضا پهلوی شود. بنا ندارد مانند سایر کسانی که به دنبال موج‌سواری هستند، عمل کند.

علیرضابیگی در پاسخ به این سول که احمدی نژاد نمی‌خواهد اپوزیسیون باشد؟ گفت: اساسا بنای چنین رفتاری از ایشان نیست.

احمدی نژاد درباره اوضاع و احوالی که در کشور در جریان است، نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته بود. گذشت زمان نشان داد که همه اینها درست بوده است.

تلاش دارند ناکامی دولت آقای رئیسی را به حساب آقای احمدی‌نژاد بگذارند اما دولت رئیسی به هیچ وجه دولت سوم احمدی نژاد نیست.

منبع : خبرآنلاین

کدخبر: 926027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟