بسیاری از مشکلات کشور ما ناشی از همین برگشتن‌ها است/ علی لاریجانی سه حکم از رهبری دارند

عزت الله یوسفیان ملا ، در ادامه اظهار کرد : افرادی که می‌گویند ایشان به انتخابات ورود می‌کند، بهتر است دلایل خود را نیز مطرح کنند. آقای لاریجانی صراحتا اعلام کرده بود که قصد ورود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس را ندارد. چند ماه پیش من در مصاحبه‌ای این موضوع را اعلام کردم و از ایشان نقل قول کردم و خود آقای لاریجانی نیز سخن من را مورد تایید کرد.

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم  مجلس شورای اسلامی افزود : هم اکنون نیز تکرار می‌کنم که ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارد و اگر قرار بود وارد شود، در انتخابات یازدهم وارد می‌شد و دلیلی وجود نداشت که حضور خود را برای یک دوره قطع کند. »

بسیاری از مشکلات کشور ما ناشی از همین برگشتن‌ها است

وی تاکید کرد: « علی لاریجانی معتقد است که هر مدیری در کشور یک ظرف زمانی برای سمت خود دارد و وقتی از سمت خود کنار رفت، برگشتن به این سمت درست نیست. بسیاری از مشکلات کشور ما ناشی از همین برگشتن‌ها است. برای مثال شاهد این هستیم که رئیس جمهور سابق برای مجلس ثبت نام می‌کند. آقای لاریجانی مسیر حضور و ریاست در مجلس را طی کرده و اکنون معتقد است برگشتن به این مسیر، مصلحت نیست. در حال حاضر آقای لاریجانی فعالیت سیاسی خود را ادامه می‌دهد و حتی حجم کار وی کمتر از گذشته نیست. »

وی اظهارکرد: «بعد از پایان کار در مجلس، آقای لاریجانی به دستور مقام معظم رهبری در موضوع قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین نقش آفرینی کردند. در حال حاضر نیز سه حکم از رهبری دارند که شامل مشاور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی است. هر یک از این سمت‌ها مسئولیت‌های زیادی دارد و در نتیجه لاریجانی حجم کار کمتری از دوران ریاست مجلس ندارند. به طور کلی با توجه به این که زمان زیادی تا پایان مهلت ثبت نام مجلس باقی نمانده است، بسیار بعید می‌دانم آقای لاریجانی در انتخابات ثبت نام و شرکت کنند.»

کدخبر: 907856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟