رییس جمهور یزد را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش رکنا، دیدار عمومی با مردم، افتتاح خط انتقال آب شرب استان یزد از منابع صنعت در مواقع اضطراری، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد و فلات مرکزی و آغاز ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی ازجمله برنامه های سفر ۲ روزه رییس جمهور به استان یزد بود.

سفر به شهرستان ‌های بافق، خاتم و مهریز ، دیدار با فعالان صنایع ، بازدید از یک واحد تولیدی احیا شده، شرکت در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضور در نشست مشترک اعضای هیات دولت و شورای اداری از دیگر برنامه های سفر آیت الله رییسی در استان یزد بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ورزش و جوانان و نیرو در این سفر ۲ روزه، آیت الله رییسی را همراهی می کنند.

شماری از معاونان وزیران و مدیران کل اعزامی از مرکز به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها در ۲۹ دستگاه اجرایی استان حضور داشتند و با برپایی میزهای خدمت علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم، درخواست‌ها، پیشنهادها، مشکلات و نامه‌های مردم را دریافت نمودند.

منبع: ایرنا

کدخبر: 860941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟