انتقام خون شهدای خود را می گیریم/ شهید سلیمانی هیچ شب و روز برای مقابله با داعش نمی شناخت

حاج ابوفدک نائب رییس حشد الشعبی به عنوان اولین سخنران مراسم سالگرد شهید سلیمانی که بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در مصلی تهران برگزار شد با یادآوری اینکه شهید سلیمانی شب و روز برای مقابله با داعش نمی شناخت و  آیت الله سیستانی  شهید سلیمانی را یکی از عوامل پیروزی نامید، به ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکا اشاره و تاکید کرد: اقدام دشمن در ترور این شخصیت ها نشانه شکست آنها در برابر این شهدا بود. انتقام خون این شهدا بر عهده ماست. رییس جمهور سابق آمریکا نمی تواند به راحتی بخوابد. ما انتقام خود شهدای خود را می گیریم.

وی ادامه داد: من در مقابل ملت ایران گواهی می دهم، شهید سلیمانی با همان همتی که در لبنان مبارزه کرد، در سوریه هم مبارزه کرد، ولی او مسأله یمن و افغانستان را فراموش نکرد. پس از فتوای آیت الله سیستانی برای جهاد در برابر داعش، شهید سلیمانی به حضور این مرجع رفتند و اجازه خواستند در کنار دیگران در عراق در برابر داعش مقاومت کند. او پیام رهبر انقلاب را به آیت الله سیستانی رساند.

نائب رئیس الحشد الشعبی افزود: این شهید هیچ شب و روز برای مقابله با داعش نمی شناخت. آیت الله سیستانی شهید سلیمانی را یکی از عوامل پیروزی نامیدند. ابومهندس می گفت که من سرباز سردار سلیمانی هستم. سردار سلیمانی همین حرف را به ابومهندس می زد و این نشانه فروتنی این دو شهید بزرگوار بود.

ابوفدک خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت از ویژگی های مهم شهید سلیمانی بود. باید بدانیم که یکی از اسرار موفقیت این شهدا، پیروی از ولایت فقیه و مرجعیت بود. اقدام دشمن در ترور این شخصیت ها نشانه شکست آنها در برابر این شهدا بود. انتقام خون این شهدا بر عهده ماست. رییس جمهور سابق آمریکا نمی تواند به راحتی بخوابد. ما انتقام خود شهدای خود را می گیریم.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه ) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.

قرار است آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، زینب سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت هم در این آیین سخنرانی کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها از عموم مردم بصیر ، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت کرده بود تا در این مراسم شرکت کنند.

سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.

شهید سلیمانی در روز ۱۳ دی سال ۹۸ به همراه ابومهدی مهندس به دستور ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا در بیرون فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

کدخبر: 858334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟