بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های غربی / امروز 14 خرداد

سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر آن امام فقد بازتاب‌هایی به شرح زیر در رسانه های غربی داشت:

خبرگزاری رویترز با انتشار سخنان مقام معظم رهبری به نقل از ایشان نوشت: محاسبه دشمن در قرار دادن مردم مقابل نظام غلط است.

این خبرگزاری همچنین در ادامه به نقل از رهبر انقلاب نوشت که دشمنان ایران به دنبال هدف قرار دادن اغتشاشات جهت سرنگون کردن جمهوری اسلامی هستند اما محاسبات‌شان اشتباه می‌کنند.

این خبرگزاری در صفحه توییتری خود نیز سخنان رهبری را بازنشر کرده است.

روزنامه نشنال پست نیز با انتشار خبر مشابهی به بازنشر سخنان رهبری در عرصه جهانی پرداخت.

شبکه خبری سوئیس اینفو با تیتر «دشمنان» به دنبال ایجاد ناآرامی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران هستند، به پوشش خبری سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته است.

وبسایت خبری العهد لبنان نیز با تیتر «امام خمینی به نسل جوان در پیدا کردن مسیرشان کمم می‌کند» سخنان رهبر انقلاب را منتشر کرده است.

این وبسایت در بخشی دیگر به نقل از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ذکر کرد: امام خمینی روح جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

این وبسایت در ادامه نوشت: امام خمینی بزرگ‌ترین انقلاب در تاریخ انقلاب‌ها را رهبری کرد.

روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست در خبری به نقل از رهبر انقلاب نوشت که دشمنان ایران می‌خواهند از اغتشاشات برای سرنگونی جمهوری اسلامی استفاده کنند.

این روزنامه در صفحه توییتری رسمی خود نیز نسبت به انتشار سخنان رهبر اقدام کرده است.

پایگاه خبری یو اس نیز با بازنشر سخنان رهبری به نقل از ایشان نوشت: امروز مهم‌ترین امید دشمنان در ضربه زدن به کشور منوط به ناآرامی‌ها است اما محاسبات‌ دشمنان همانند قبل اشتباه است.

 یاهو نیز همچنین با انتشار سخنان آیت‌الله خامنه‌ای به بازنشر سخنان رهبری در سی و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی پرداخته است.

روزنامه عرب نیوز نیز در صفحه توییتری رسمی خود به انتشار بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

دیلی اکسپرس در وبسایت خبری و همچنین صفحه توییتری خود به نشر آن بخش از سخنان رهبری پرداخته که نسبت به اقدامات دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران هشدار میداد.

تایمز انگلیس نیز در خبری با اشاره به سخنان رهبری در اینباره که «دشمنان درقبال جمهوری اسلامی دچار اشتباه محاسباتی هستند»  سخنان رهبر در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را بازنشر کرد.

شبکه خبری المنار با پوشش خبری سخنان رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم. مستکبران و ظالمان، دشمن جمهوری اسلامی هستند.

این شبکه همچنین در ادامه به نقل از حضرت امام ادامه داد: امام، روح جمهوری اسلامی‌ست. نسل جوان نیازمند شناخت ابعاد شخصیت امام است.

منبع: ایسنا

کدخبر: 788165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟