ابطحی به حسین شریعتمداری: من لال نبودم اما دوستی شما دوستی خاله خرسه است
تبلیغات

به گزارش رکنا، محمدعلی ابطحی در توئیتی نوشت: من نوشتم تحلیف تمام شد به فکر کرونا یی ها باشید، کیهان بهش برخورده که نکند این تضعیف دولت رئیسی تلقی شود و در حس خود طنازپنداری نوشته رئیسی لال شفا داده. من که هر روز می نوشتم. لال نبودم اما این دقیق ترین روش دوستی خاله خرسه است. حداقل ۵۸۸ نفر جان دادند.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 711449
  • نعیمه نظام‌دوست: وضع مالیم اصلا خوب نیست برای پرداخت اجاره خانه هر کاری انجام می‌دادم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات