برگزاری مراسم یادبود رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهانش در حرم حضرت زینب (س)

به گزارش رکنا، این مراسم یادبود در حرم حضرت زینب سلام الله علیها در حومه دمشق با حضور شخصیت‌های سیاسی و نظامی رسمی سوریه، گروه‌های مقاومت فلسطین و نمایندگان حزب‌الله و الحشد الشعبی برگزار شد.

بر اساس گزارش العالم، در این مراسم شیخ اکرم دیاب، نماینده حزب‌الله گفت: ما معتقدیم که جمهوری اسلامی مانند آقای ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قطعاً به حمایت خود از محور مقاومت ادامه خواهد داد و این حمایت‌ها تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند و نخواهد کرد.

ابو مجاهد مسئول روابط عمومی جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: مردم فلسطین، این حامی بزرگ آرمان فلسطین را که در کنار مظلومان فلسطینی ایستاده و همچنین وزیر امور خارجه را که سابقه طولانی در حمایت از مردم فلسطین در همه منابر و مجامع بین المللی و همچنین در طوفان الاقصی داشت، از آرمان فلسطین دفاع کرد و برای توقف حمله صهیونیست ها به مردم فلسطین تلاش زیادی کرد، از دست داد".

سید فاضل الموسوی تولیت حرم حضرت زینب (س) نیز گفت: این مصیبت بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران اسلامی و همه ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند به آنها پاداش نیک دهد.»

شرکت کنندگان ضمن ابراز اندوه و همبستگی با مردم و دولت ایران از این مصیبت بزرگ، بر باور خود تأکید کردند که ایران کشوری قدرتمند است و از این مصیبت عبور خواهد کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم خطاب به این شهدا گفتند: ای شهدای ثابت قدم ، شما در قلب ما حضور دارید و اکنون ما باید مسیر را کامل کنیم تا آرزوها و آمال خود و شما را محقق کنیم.

کدخبر: 1000685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟