فیلم «عطرآخر اردیبشهت » ساخته بهاره رهنما در راه جشنواره بین المللی فیلم ایتالیا

به گزارش رکنا، «عطر آخر اردیبهشت» که آن را می توان به عنوان اولین فیلم بلند بهاره رهنما نامید با این روزها به جشنواره های بین اللمللی راه یافته است و حالا در راه پنجمین جشنواره فیلم های بلند ایتالیا

» قرار گرفته است.Amicorti film festival«.

این جشنواره از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ ماه جون در شهر peveragno ا برگزار می شود میزبان فیلم داستانی ، مستند کوتاه و بلند است که با نظر هیئت داوران جوایزی را به نامزدهای انتخابی اعطاء خواهدکرد .

جشنواره «Amicorti film festival» که بیشتر درحوزه حقوق بشر و حقوق زنان تمرکز دارد پس از انتخاب آثار منتخب در بخش های مختلف با نظر هیئت داوران جوایزی را به نامزدهای انتخابی اعطاء خواهد کرد.

بازیگران این فیلم بلند بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، افسانه چهره آزاد، فریبا نادری، بهنازیادگاری، و نیما رییسی هستند. نیز  از هنرجویان بهاره رهنما هستند که در این فیلم بازی کرده اند.

در «عطر آخر اردیبهشت» که تهیه کنندگی آن را بهاره رهنما و مجید بابایی برعهده دارند مرضیه اکبرنژاد، غزاله عبداللهی، فرشاد خدامی،محسن مالجو، بهمن عابدینی، زهرا محمد زاده، پارمیس جلالی، تینا ترابی، رها محمودی فرد، ایلیا عسگری از بازیگران جوانی هستند که معرفی شدند.  از دیگر عوامل این فیلم می توان به شادمهر راستین مشاور فیلنامه،شیما جبراییلی مجری طرح، احمد اردلان صدابرداری و نیما حسن دوست تدوین فیلم، حسین خدارتی عکاس پروژه و جعفر پاکزاد مشاور رسانه ای اشاره کرد.همچنین مهرداد نصرتی موسیقی فیلم را انجام داد و طراح صحنه و لباس آن برعهده سروناز شریفی است. عطر آخر اردیبهشت درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله ای که قبل از سفر دورهمی دوستانه ای را برپا می کند اما در این دیدار دوستانه رازهای عجیبی برملا خواهد شد.

کدخبر: 881739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟