فیلم حمایت از رضا رویگری در اوج بی وفایی همسرش ! / پرستویی خانه و پرستار آماده کرد !
حجم ویدیو: 38.81M | مدت زمان ویدیو: 00:05:18

به گزارش رکنا، اخیرا فیلمی از رضا رویگری و حضورش در آسایشگاه سالمندان کهریزک خبر می‌دهد، بازیگری که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برای حضورِ در فیلم «شادروان» به برج میلاد آمد و  بابت یک عمر تلاش در این عرصه با اهدای تندیسی تقدیر شد.

پرویز پرستویی فیلم رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان را که علیرضا اصغری یکی از خیرین جوان پست کرده بود در استوری ایسنتاگرامی اش بازنشر کردو در پی آن همراه با گروهی از  بازیگران برای کمک به این بازیگر اقدام کردند.

علیرضا اصغری، پرویز پرستویی، شهرام منصوریان ، علیرام نورایی ، شقایق فراهانی و شهربانو منصوریان، قهرمان ووشو خانه ای را برای رضا رویگری آماده کردند تا پس از بهبود وضعیت جسمانی اش به همراه پرستار در آن جا زندگی کند.

تهیه خانه با پرستار برای رضا رویگری

علیرضا اصغری به رضا رویگری می‌گوید: «خانه‌ات آماده است، با وسایل و یک پرستار حرفه‌ای هم از صبح تا شب کنارت خواهد بود. فقط به خاطر این که خودت بتوانی با خیال راحت زندگی کنی، دست خانم بزرگوارت هم درد نکند که تا امروز زحمتت را کشیده است و ما دیگر هیچ توقعی از او نداریم، فقط باید خودت بخواهی و یک قرار بگذاری که خدمت مراجع قانونی برسیم و اگر قرار است قیم داشته باشی،دادستان قیم شما است.»

 پرویز پرستویی در تماسی تصویری با رضا رویگری خطاب به او می‌گوید: «پس از آن که فهمیدم در کهریزک هستی دلم ریخت، چون تو خیلی در سینما زحمت کشیدی، خیلی تئاتر کار کردی، ما با هم به سفر آلمان رفتیم و زندگی‌ها کردیم با هم.»

علیرام نورایی نیز در بخشی از این ویدئو خطاب به رویگری می‌گوید: «مردم ویدئوی شما را که دیدند فکر کردند دارد به شما ظلم می‌شود ولی شما بدان که تنها نیستی و تنها نمی‌گذاریمت.»

کدخبر: 774581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟