افشای راز های پنهان تلویزیون از زبان خانم بازیگر + فیلم گفت و گوی اختصاصی با شیوا طاهری
حجم ویدیو: 63.45M | مدت زمان ویدیو: 00:03:01

به گزارش رکنا، شیوا طاهری در گفت و گو با خبرنگار رکنا، درباره تجربه های تلخی از افسردگی های هنرمندان و علل اصلی ایجاد این نوع افسردگی های خطرناک که گاها موجب مرگ برخی از هنرمندان ما شده است؛ گفت:

این مسئله برای من خیلی غم انگیز است و همچنین وجه های متفاوتی دارد. احساسی که من به این مسئله دارم این است که کرونا تنها باعث ایجاد این نوع افسردگی ها نشده است. مسئله این است که هنرمندان ما در برهه ای از زمان مورد توجه قرار می گیرند و در برهه ای دیگر کنار گذاشته می شوند. این که به هنرمندان بی مهری شود خیلی برایش غم انگیز است. علاوه بر این مسائل ، هنرمندان روحیه شکننده تری نسبت به دیگران دارند و این بی مهری ها می تواند به آن ها آسیب بزنند.

همه هنرمندان ما افسرده هستند!

شیوا طاهری در ادامه افزود: اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید اکثریت هنرمندان ما به نوعی افسرده هستند.

بسیاری از مسائل هستند که هنرمندان را غمگین می کنند اما شاید این مسائل برای دیگران اهمیتی نداشته باشد و یا دیگران تحمل این فشار ها را داشته باشند. من به شخصه گاهی غصه خیلی از موضوعات را متحمل می شوم . نگران محیط زیست هستم و از تخریب درخت ها و یا مرگ حیوانات بسیار ناراحت می شوم و روحیه ام تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

از طرفی مسائل و مشکلات روی قلب یک هنرمند سنگینی می کند و از طرف دیگر وضعیت شغلی هنرمندان و نبود امنیت شغلی باعث افسردگی ها و آمار های وحشتناک از آن می شود.

برخی از هنرمندان توان این موضوعات را ندارند و کاسه صبرشان لبریز می شوند البته من این را تایید نمی کند زیرا هر آدمی با امید زنده است و باید خود را در زندگی خوشحال نگه دارد ولی نمی توانیم همه ر ا قضاوت کنیم . به نظر من هر کس حق دارد به سبک خودش با مسائل و مشکلات رفتار کند. همه انسان ضرفیت های یکسانی ندارند.

چرا بازیگران صدا و سیما محدود و چرخشی هستند؟

اخیرا اغلب بازیگران صدا و سیما در فیلم ها و سریال های تلویزیونی چهره هایی آشنا و محدود هستند و زمینه ی حضور بازیگران جدید در تلویزیون ایجاد نشده است.

شیوا طاهری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رکنا درباره فیلتر های صدا و سیما برای انتخاب بازیگران و معضلات موجود در فیلم های تلویزیونی توضیحاتی را ارائه داده است.

شیوا طاهری با توجه به این موضوعات درباره فیلتر های صداو سیما برای انتخاب بازیگران در فیلم ها و سریال های تلویزیونی، گفت : فیلم هایی که در این چند ساله ساخته شده است باب میل من نیست. من قصد توهین ندارم زیرا فیلم های خوب بسیاری هم در تلویزیون پخش می شوند اما در اکثر فیلم ها بازیگران ثابتی هستند که فیلم بازی می کنند و غالبا چهره جدیدی را در آن شاهد نیستیم. این مسئله علاوه بر این که به تلویزیون آسیب وارد می کند، بازیگران دیگر را مورد آسیب قرار می دهد. من امیدوار هستم که این مسئله درست شود.

کدخبر: 772399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟