فیلم واکنش  شیوا طاهری به بلاگر شدن هنرمندان / قیمه هارو نریزید تو ماستا؟ !
حجم ویدیو: 62.72M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00

به گزارش رکنا، شیوا طاهری در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی رکنا، مبنی بر این که چرا برخی از بازیگران از حرفه خود خارج شده و اخیرا به بلاگری روی آورده اند؟ گفت: 

این مسئله من را آزار می دهد و واقعاً افسوس میخورم. یکی از دلایل این که برخی از بازیگران به بلاگری رو می آورند، کمبود کار و شرایط نامناسب اقتصادی است و ما نمی‌توانیم آن ها را قضاوت کنیم، قصد توهین هم نداریم!

من پیشنهاد های دندان گیری برای تبلیغ های اینستاگرامی داشتم اما نمیتوانم برای آن ها تبلیغ کنم؛ هرچند که برخی از مواقع محصولی را که تهیه می کنم و از آن راضی هستم به مخاطبانم در اینستاگرام معرفی می کنم . اما همه می دانند که برای این کار پولی نمی گیرم و حتی فروشنده از این اقدام من با خبر نیست.

شیوا طاهری: قیمه ها را نریزید در ماست ها!

شغل برخی از افراد بلاگری است که با توجه به پیشرفت جهان ، شغل مناسبی هم هست اما بهترین توصیف برای این که منظورم را به شما برسانم این است که " قیمه ها را نریزید در ماست ها !"  هر چیزی اگر سر جای خودش باشد درست است اما کسی که هیچ آگاهی ای نسب به برخی مسائل ندارد نباید تبلیغ آن را بکند. به طور مثال برخی محصولات پوستی ای را تبلیغ می‌کنند که خودشان آن را مصرف نکرده اند و شاید محصول درستی نباشد. صحبت من با این هنرمندان این است که : چرا این محصولات را به کسی معرفی میکنید؟ برخی از افراد به خاطر اعتماد به شما این محصولات را تهیه می‌کنند! لطفاً بی معرفتی نکنید، سعی  کنید محصولی را تست کنید اگر مناسب بود به مخاطبان خود معرفی کنید!

کدخبر: 772338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟