بیوگرافی شیوا طاهری + عکس ها و حواشی زندگی خانم بازیگر

به گزارش رکنا، شیوا طاهری مشفق متولد 28 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر می باشد که با حمایت پدر نظامی خود از تئاتر شروع کرد تا این سال 1393 با سریال گذر از رنج ها در نقش دنیا به شهرت رسید.

شیوا در یک خانواده هنردوست در شهر تهران بدنیا آمد ، پدرش نظامی ارتش و مادرش خانه دار هر دو اهل هنر و نویسندگی ، شاعری و خطاطی بودند.

شیوا طاهری درباره عقیده های پدر نظامی اش  گفت: شاید این ذهنیت وجود داشته باشد که نظامی ها از دنیای هنر دورند اما پدرم بشدت به هنر علاقمند بود و دوست داشت من هم کنار درس هنر‌های مختلف را یاد بگیرم.

ازدواج شیوا طاهری

شیوا طاهری متاهل است و خواستگاری پر حاشیه ای را با همسرش در عمق آب تجربه کرده است.شیوا طاهری اواخر اردیبهشت 1398 با محسن محمدی ازدواج کرد که برگزاری مراسم نامزدی این دو در زیر آب به شدت مورد توجه قرار گرفت.

شیوا طاهری

شهرت با اولین تجربه

شیوا طاهری علیرغم اینکه دارای تحصیلات مهندسی نرم افزار است، از بچگی به بازیگری علاقه مند بوده و لذا زمانیکه برای دادن تست بازیگری به دفتر فریدون‌ حسن‌پور‌، کارگردان سریال گذر از رنج ها، رفت و خانواده او به شدت او را تشویق کردند.

شیوا طاهری در خصوص نحوه‌ی و روش به کار بازیگری گفت: حدود دو سال پیش آگهی در روزنامه دیدم و از آنجا که از دوران کودکی در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شده و عاشق حرفه‌ی بازیگری بودن به دفتر فریدون‌ حسن‌پور‌، رفتم و پس از دادن تست برای بازی در نقش “دنیا‌” انتخاب شدم.

گیاهخواری شیوا طاهری

شیوا طاهری در گفت و گوی اختصاصی با رکنا اعلام کرد گیاهخوار است و این که غذای او باعث مردن هیچ حیوانی نشده است بسیار خشنود است و بشقاب غذای خود را نمایانگر صلح اعلام کرده است.

شیوا طاهری و جایزه بین المللی

گذشته استمراری به نویسندگی کریم امینی، آرمین طهماسبی، علی باطنی و کارگردانی شیوا طاهری جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از هفتمین دوره جشنواره Chennai هند را دریافت کرد.

این فیلم پیش از این در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم Taos Shortz  آمریکا، جشنواره بین المللی فیلم  Varese ایتالیا انتخاب شده و در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم Minikino اندونزی نیز به نمایش در آمده است.

شهره سلطانی، پیام احمدی نیا، بهروز پناهنده و سامان مهکویه بازیگران اولین فیلم کوتاه شیوا طاهری می باشند.

از دیگر عوامل فیلم کوتاه گذشته استمراری می توان به مشاور کارگردان: کریم امینی، طراح و ارائه دهنده ایده: شیوا طاهری، فیلم بردار: مرتضی خان محمد، دستیار کارگردان: فرید فلاحی، تدوین: زهره احمدی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت، پخش بین المللی: لیمو فیلم اشاره کرد.

شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در سریال گذر رنج ها، پیش از این در بیش از ۲۰ اثر به ایفای نقش های مختلف پرداخته است و درحال حاضر درحال طراحی دومین اثر خود می باشد.

ورزش در زندگی شیوا طاهری

شیوا طاهری در مصاحبه اختصاصی با رکنا گفت : من تمام 7 روز از هفته را ورزش می کنم و بسیار به سلامتی و شادابی جسم و روحم اهمیت می دهم . ورزش نه تنها جسم من را سلامت می کند بلکه باعث شادی روحمم می شود.

عکس های شیوا طاهری

شیوا طاهری

شیوا طاهری

شیوا طاهری

شیوا طاهری

شیوا طاهری

 

کدخبر: 772124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟