واکنش بشیر حسینی به لایو 6 هزار نفری تتلو / همه ی تتلیتی ها بد نیستند + فیلم
حجم ویدیو: 8.73M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

به گزارش گروه هنری رکنا، محمد دلاوری مجری و خبرنگار ایرانی در گفت و گویی به صورت لایو با بشیر حسینی استاد دانشگاه و داور برنامه عصر جدید گفت: اتفاقی که کسانی مثل "تتلو" در حال رقم زدن آن هستند، این است که آن بخش پنهان خودشان را نه تنها پنهان نمی کنند، بلکه با افتخار صد درصد آن را نشان می دهند. به همین علت در حال شوکه کردن یک جامعه هستند.

دلاوری در ادامه توضیح داد، علت بالا بودن لایو های "تتلو "این است که این افراد وحشت ناشی از پنهان کردنشان را از روی ذهن خود بر می دارند،" یک عمر ترس داشته از زدن حرف های این چنینی و حالا یک شخص معروفی در حال داد زدن این چنین حرف ها است."

این خبرنگار به هوش زیاد "تتلو" اشاره می کند و می گوید که حتی بتهوون هم برای او ساز بزند باز او تتلو است.

بشیر حسینی در تکمیل صحبت های دلاوری می گوید که آن چیزی که از نسل جدید تصور می کنم لج بازی است و جدی نگرفتن دیگران است. آن ها می گویند که " نوجوونی و غریزه جنسی من را جدی نمی گیری و برایش پاسخ نداری؟! و فقط می گویی رعایت کن" در این حالت نوجوان می گوید : " پس حال تو را می گیرم که بفهمی چه خبر است."

بشیری ادامه داد که اگر 626 هزار نفر در حال دیدن لایو تتلو بودند، شاید 600 هزار نفر آن ها هم از حرف های گفته شده خوششان نمی آمد و حتی باشنیدن بعضی حرف ها لب خود را گاز می گرفتند، به یقین کجکاوانه نگاه می کردند و خودش حاضر نیست در چنین موقعیتی قرار بگیرد و حتی مطمئن هستم که خیلی از آن ها نماز صبح خود را هم خوانده اند.

داور عصر جدید در آخر گفت: " من می گویم که همه ی نوجوان های ما تتلیتی نیستند و همه ی تتلیتی ها را بد نبینید."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟