شنیده شدن صدای انفجار از اطراف کریمه+ فیلم
حجم ویدیو: 404.69K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06

به گزارش رکنا، خبرگزاری ریانووستی روسیه در خبری فوری اعلام کرد یک پست ترانسفورماتور در شهر حوالی ساعت ۶ صبح روز سه شنبه به وقت محلی آتش گرفته و پس از آن صدای انفجار به گوش رسید.

شبکه تلویزیونی اوکراینی NEXTA-TV نیز فیلم تایید نشده‌ای از انفجاری که ظاهراً در ژانکوی کریمه است را منتشر کرد.

از سویی دیگر سرگئی آکسیونوف، رئیس اداری کریمه در این خصوص گفت: من به روستای مایسکویه، منطقه Dzhankoy (ژانکوی) رفتم. شرایط این حادثه در حال بررسی است.  به محض اینکه اطلاعات در دسترس قرار گرفت، به شما اطلاع خواهم داد.

روز گذشته نیز الکسی گونچارنکو، نماینده مجلس اوکراین در کانال تلگرامی خود نوشت: اوکراین با بن والاس، وزیر دفاع انگلیس درباره طرح تخریب پل کریمه در نشست ناتو در ماه ژوئن گفتگو کرده است.

پیش از این، شخصیت‌های نظامی و سیاسی اوکراین بار‌ها تمایل کی یف برای حمله به پل کریمه را اعلام کرده بودند. کرملین خاطرنشان کرده که امنیت شبه جزیره با اقدامات پیشگیرانه توسط ارتش روسیه تضمین می‌شود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در اینخصوص اعلام کرد مسکو از تهدیدات علیه پل کریمه آگاه است و این تهدید‌ها مورد توجه قرار گرفته است. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز تاکید کرد که همه این اظهارات مورد توجه قرار می‌گیرد و چنین طرح‌هایی با شکست مواجه خواهند شد.

کدخبر: 815202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟