گیرافتادن گاوباز در مقابل گاو وحشی + فیلم ترسناک
حجم ویدیو: 1.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه گرفتار شدن یک گاوباز اسپانیایی در مقابل گاو وحشی را به تصویر می‌کشد. «خوزه رومن برونتی لِس» در میدان گاوبازی در حال نبرد با یک گاو وحشی بود که در صحنه‌ای در مقابل این حیوان گرفتار شد. در این حادثه گاوبازی، خوزه ۳۷ ساله بر اثر اصابت شاخ گاو به گردنش دچار جراحت جدی شد. این اتفاق بعدازظهر روز یکشنبه در یک فستیوال سالیانه گاوبازی که در شهر آرگیوداس برپا شده بود رخ داد.

ویدئویی که توسط حاضران با تلفن همراه تهیه شده چگونگی زخمی شدن این گاوباز توسط این گاو وحشی را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خوزه روی زمین افتاد این گاو با حمله‌ای مرگبار چندین بار شاخ خود را به بدن وی فرو می‌کند. در یک صحنه گاو، شاخ خود را به گردن خوزه فرو کرده و سپس با بلندکردن او از زمین، خوزه را به دیواره میدان می کوبد. در این ویدئو در حالی که گردن خوزه به شدت زخمی شده او تلاش می‌کند تا روی پا‌های خود بایستد. در ادامه همکاران وی موفق به فراری دادن گاو و انتقال خوزه به بیرون از میدان می‌شوند

بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا، خوزه اگرچه توسط یک جراح ایتالیایی که از نزدیک شاهد این مسابقه بود از مرگ گریخت، اما همچنان در بیمارستان جدال با مرگ است. بنا به این گزارش این جراح بلافاصله عملیات احیاء را روی خوزه انجام داد و وی سپس با یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

کدخبر: 813107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟