ناگفته های یک شاهد عینی از مفقود شدن 3 مرد در سیل امامزاده داوود + فیلم
حجم ویدیو: 13.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سیل ؛ پر تکرار ترین کلمه این روزها در اخبار حوادثی است که مثل یک دومینو از استهبان شروع شد و استان های زیادی را درگیر کرد.

تکه های این دومینو، تهران را هم از این بلای طبیعی بی نصیب نگذاشتند و حالا نام منطقه امامزاده داوود بارها در میان اخبار مربوط به سیل شنیده می شود.

ساعت از نیمه پنجشنبه گذشته بود که سیلاب شدید از بالادست ضریح امامزاده جاری شد و مردم را غافلگیر کرد.

به صبح نرسیده منطقه امامزاده داوود غرق در گل و لای شد، بسیاری از مغازه ها و منازل مسکونی در هم کوبید و خیلی از خانواده با از دست دادن عزیزان خود داغدار و عزادار شدند.

اما در این میان عده ای هم در دلهره و نگرانی فرو رفتند چرا که عزیزانشان بعد از وقوع سیلاب ناگهان ناپدید شدند.حالا لحظه ها و ساعت ها در بی خبری برای این عزیزان به سختی سپری می شود و چشم به راه خبری از عزیز خود هستند.

قاسم فتحعلی، سی ساله یکی از مفقودین این حادثه است.او در نزدیکی حرم امامزاده، مغازه سوهان فروشی دارد و عموی او هم صاحب یک زائرسرا در بالادست امامزاده است.

زن عموی قاسم با نگرانی در مورد مفقود شدن او حرف می زند.او به خبرنگار رکنا می گوید:«ساعت دوازده و نیم شب بود و قاسم مقابل مغازه اش ایستاده بود که سیلاب جاری شد.عده ای دیده اند که ناگهان قاسم را آب برد و تا الان خبری از او نداریم.به جز او دو نفر دیگر از آشنایان هم مفقود هستند.جسد چند نفر هم پیدا شده که احتمالا کارگر قهوه خانه بودند.»

خانواده قاسم مثل بقیه خانواده مفقودین، چشم به راه خبری هستند.

کدخبر: 808880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟