آتش سوزی هولناک مسافرخانه در مشهد / 20 مسافر نجات یافتند

به گزارش رکنا، مهم ترین حادثه دیروز موضوع آتش سوزی در یک مهان پذیر در بافت مرکزی شهر بود که امدادگران دو ایستگاه 32و 24را به محل کشاند. با حضور آتش نشانان مشخص شد 20نفر از جمله پیرمردی 80ساله درون ساختمان گرفتار شده اند.

نجاتگران ابتدا اقدام به تخلیه ساختمان و سپس مهار آتش کردند. این حادثه نیز تنها منجر به خسارت های مالی شد.

و در حادثه‌ای دیگردر خیابان امامت 22 رخ داد و یک خودرو سمند به صورت ناگهانی وسط خیابان از ناحیه موتور دستخوش آتش شد. همراه نداشتن کپسول آتش نشانی به حجم آتش افزوده بود که آتش نشانان ایستگاه های ششم و هشتم آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند و پیش از وقوع هر گونه اتفاق ناگواری، آتش را مهار کردند.

مشاهده دود از پارکینگ یک ساختمان

مشاهده دود خارج شده از یک پارکینگ ساکنان یک ساختمان را در خیابان مهرمادر 17 سراسیمه به خیابان کشاند. با حضور امدادگران دو ایستگاه 37و 29آتش نشانی مشخص شد یک خودرو ال90 به دلایلی نامعلوم از ناحیه موتور در پارکینگ این ساختمان آتش گرفته و شعله ها یک موتورسیکلت را نیز درگیر کرده است.

خوشبختانه این حادثه هم با واکنش فوری آتش نشانان مهار شد، اما خسارت زیادی به این وسایط نقلیه وارد شد.

آخرین حادثه ای که آتش نشانان ایستگاه های 2و 24آن را مهار کردند مربوط به سوختن یک خودرو پراید در پارکینگ یک هتل در خیابان 17شهریور بود. این حادثه نیز خسارت جانی در پی نداشت.

کارشناسان آتش نشانی از شهروندان خواستند که به بازدیدهای دوره ای خودروها به خصوص در قسمت برقی و سیم کشی حساس باشند، زیرا گرمی هوا و همچنین وجود مشکلات برقی می تواند احتمال آتش گرفتن خودروها را دوچندان کند

کدخبر: 807351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟