بازداشت 9 زورگیر خشن در کرمان / اعتراف به 100 دزدی و آزار نوجوانان موتورسوار

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد : به دنبال افزایش  سرقت لوازم و  محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر کرمان و بیشتر در محدوده بازار، دستگیری سارق یا سارقان با افزایش گروه  گشت محسوس و نامحسوس در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ مهدی پور امینایی گفت :در همین زمینه نیروهای  کلانتری بازار در زمان گشت زنی نامحسوس، فردی را هنگام پرسه زدن میان خودروهای پارک شده در محدوده چند مرکز خرید زیر نظر گرفتند و در ادامه این متهم را هنگام سرقت لوازم  یک دستگاه خودروی پراید غافلگیر و به کلانتری منتقل کردند.
وی  تصریح کرد: این متهم در بازجویی های ماموران  به ۱۰۰ فقره سرقت  لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده خیابان های امام، شریعتی و بازار بزرگ کرمان اعتراف کرد و در ادامه از مخفیگاه این سارق نیز تعداد زیادی اموال سرقتی  کشف شد.
این مسئول انتظامی از شناسایی و دستگیری باند ۹ نفره سارقان زورگیر وسایل همراه شهروندان و موتورسیکلت نوجوانان در کمتر از ۲۴ساعت خبر داد و افزود: در پی اعلام وقوع چندین فقره زورگیری وجوه نقد، کارت های بانکی، تلفن همراه شهروندان و موتورسیکلت چند نوجوان با تهدید سلاح سرد، نیروهای  کلانتری ۱۲ «زریسف» با انجام کار اطلاعاتی هویت چند نفر از عوامل مرتبط با این  سرقت ها را شناسایی کردند.
سرهنگ پور امینایی اظهار کرد : در ادامه نیز ماموران با شناسایی مخفیگاه این متهمان طی یک عملیات ضربتی به دست های ۹ سارق زورگیر که در یک منزل مسکونی در حال طرح ریزی سرقت های بعدی خود بودند ،دست بند قانون زدند  و از این محل یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی زورگیری شده با تهدید چاقو و تعدادی قمه و تلفن همراه سرقتی  کشف شد.
وی خاطرنشان کرد : این متهمان به انجام 9 فقره سرقت و همچنین زورگیری موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد از شهروندان به ویژه نوجوانان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای کشف سایر جرایم تحویل پلیس آگاهی شدند.

کدخبر: 806372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟