برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با شبکه‌های مهندسی شده انحرافات اجتماعی

به گزارش رکنا،سعیدرضا عاملی در مراسم تجلیل از بانوان فرهیخته در عرصه علم، فرهنگ و ورزش ضمن تبریک این ایام گفت: به برکت غدیر که منشاء تکمیل دین بوده بتوانیم مسیر زندگی خود را بر مبنای کتاب خدا و سیره پیامبر تنظیم کنیم و در این بازار پر هیاهو و هیجانات اجتماعی که نظام‌های لیبرال ایجاد می‌کنند گمراه نشویم و بتوانیم مسیر درست و مستقیم را دنبال کنیم.

 

وی تصریح کرد: آمدن فضای لذت طلبی که تبدیل به یک فلسفه فکری هم شده در کنار لیبرالیسم یک جامعه‌ای را بوجود آورده که این جامعه به عنوان جامعه ضرر محسوب می‌شود؛ در واقع در فضای رها شده، سرمایه کیفیت زندگی سالم و پاک از دست می‌رود و این فضای جدید شکستگی زیادی برای جامعه بشری ایجاد کرده که ما هر روز درگیر یکی از آن‌ها هستیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: به هر حال امیدوارم هوشیاری اجتماعی لازم برای همه ایجاد شود تا ما در درون خانواده بزرگ ایران اسلامی نسبت به اعضای خانواده محبت و دلسوزی داشته باشیم در واقع توجه به دیگران به خصوص جوانان منشاء سلامت و هدایت است.

عاملی با بیان اینکه یکی از ظلم‌های بزرگ نسبت به جمهوری اسلامی این است که کشور را به عدم توجه به حقوق زنان متهم می‌کنند، افزود: این درحالی است که در بعضی از رشته‌های تحصیلی دانشگاهی نزدیک به ۷۰ درصد صندلی هایمان متعلق به خانم‌ها است و امروزهیچ صندلی علم و فناوری در کشور نداریم که خانم‌ها در آن حضور نداشته باشند.

وی افزود: از عرصه‌های سیاسی تا میادین علمی و افتخارات ملی، زنان حضور دارند و موفق هستند. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که متغیر اصلی ما تعلیم و تربیت و داشتن خانواده سالم است و در کنار آن باید توسعه داشت و در میادین اجتماعی حضور پیدا کرد.

عاملی در این مراسم از فاطمه دهقان نیر، پزشک عمومی که اخیرا در یزد با حضور مسوولانه در صحنه تصادف باعث نجات یک جوان شد، صدیقه آیتی فعال حوزه سلامت زنان و درمان ناباروری و الهه احمدی ورزشکار موفق و قهرمان قهرمانان در مسابقات بین المللی تیراندازی قدردانی کرد.

 

 

 

کدخبر: 804863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟