پلیس لواسانات 3 عربده کش قلدر را ساکت کرد !

به گزارش رکنا، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ اراذل و اوباش که در لواسانات با عربده کشی و تخریب قدرت نمایی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد باقر قدم زاده اظهار داشت: روز گذشته در منطقه لواسانات سه نفر جوان ۲۳ تا ۲۷ ساله اقدام به عربده کشی و تخریب چند خودرو با استفاده از چوب و قمه کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شدند که در همین راستا بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۶۶ لواسانات با وصول خبر پس از دقایقی در محل حاضر و نفرات را در صحنه مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه متهمان با ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان امنیت عمومی را برهم زدند، افزود: با حضور به موقع پلیس در محل نفرات در صحنه زمینگیر و دستگیر شدند و با وجود مقاومت در برابر پلیس با درایت مامورین نفرات تحت الحفظ قرار گرفته و به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تصریح کرد: متهمان از افراد سابقه دار و دارای سابقه تحمل حبس در زندان در خصوص شرارت می‌باشند که در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف شدند.

سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه متهمان به دلیل اختلاف شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به این عمل نمودند، در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نفرات به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 802186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟